2008. június 29., vasárnap

Sziszifusz modell


Nem vagyok egy nagy horgolós, de amikor megláttam ezt az egyszerűnek tünő mintát,
nem tudtam ellenállni, elkértem a mintát.És nagyobb elhatározással, mint tudással
május 20 -án kezdtem hozzá, ma végeztem, horgoltam- bontottam, horgoltam- bontottam.
innen a neve.
Megküzdöttem vele, érte, szeretni fogom. Sokat, hallottam a -Te már megint bökdösöl ?-,
az- ez nem normális dolog !- és az - én már odavágtam volna- kezdetű mondatokat.
Ilyen lett. Fogom hordani.

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon helyes!! Remekül áll!!!!

patchwitch írta...

ügyes vagy, és nagyon csini benne!!! kellemes viselést!
cupp, néma

mmama írta...

Köszönöm, köszönöm, bevallom inkább 5 másikat varrtam volna ennyi idő alatt, de most már örülök neki.

Szömörce írta...

Nagyon jó lett :)

ezkriszti írta...

Na de így lett végül egy saját horgolt!!!

beszand írta...

Exi, nagyon csinos vagy benne. Gratulálok!