2008. július 20., vasárnap

Dij 2.


Második dijazottam CICVAREK

Kedves Cicvarek , sajnos Téged nincs szerencsém személyesen ismerni, de remélem
egyszer lesz.
Rendszeresen nézegetem a blogodat, sok szépet láttam már Nálad, nem csak a
"rongyos" dolgaidra gondolok. Közlésed stilusa, igen közel áll hozzám.
Az irományaid, képeid, alapján egy nagyon sokoldalú, kreativ, mozgékony
fiatal nő képe áll össze elöttem. Éés még a makkákat is szereted !
További jókedvű munkálkodást kivánok.

Neked adom ezt a dijat, ha tettszik elviheted és tovább adhatod,biztos van kinek.

2 megjegyzés:

Cicvarek írta...

Kedves mmama!
Igazán kellemes meglepetésként ért a díj, első gondolatom az volt, hogy egyáltalán megérdemlem-e én ezt, de bízom a józan ítélőképességedben. :-))) KÖSZÖNÖM!

mmama írta...

Örülök, hogy örömet szerezhettem, ha
csak igy virtuálisan is !