2008. július 20., vasárnap

Dijat kaptam ! ?

Szép vasárnap reggel. Benézek ide , és ezt látom. Amarantától kaptam.
Köszönöm Amaranta. Az indoklásod főleg elgondolkodtatott .
Nagyon fogok továbbra is igyekezni, hogy megfeleljek az itésznek,
noha, nagyon sok dolog nálam zsigerből jön, akár jó, akár nem.
Mindenesetre, folytatom tovább az én kis "ösvényemen" a magamnak
kijelölt utam, kétlábbal a földön. Ugyanis nekem ez bevált.
A " helyre tevéseim " is ebből meritenek.
Mindenkinek kivánok olyan szép napot, amilyen ez a mai lett nekem.

A tovább adási lehetőségen még muszáj gondolkodnom, mert kevesebb a dij,
mint akinek tovább lehet adni.

4 megjegyzés:

Amaranta írta...

A "helyre tevéssel" remáélem nem bántottalak meg, teljesen jószándékúlag és pozitívan írtam, rám legalábbis így hatnak és nekem szükségesek is. NAgyon ráérzel, legalábbis velem kapcsolatban, hogy mikor szállnék el és akkor ott vagy és elég egy mondat, olykor egy szó is. és helyére kerül a világ. Még egyszer köszönöm! (Tisztára, mintha anyukám, ha ez nem bántó.)

mmama írta...

Nem, nem bántó, hiszen akár az is lehetnék, koromból adódóan, de én
sem bántó szándékkal "teszek helyre"
ám, csupán ráébreszteni , elgondolkodtatni szeretnék.
Kettőnk között ez működik, van akinél nem. Ugy hogy számithatsz rám, és
nem csak ebben.

Amaranta írta...

Húú... megnyugtattál. :-) Kicsit izgultam, hogy esetleg félre érthető voltam.
Ha van keedved és bokros nagyi-teendőid mellett van időd,akkor nézz be ide hozzám:
http://amarantakreativ.blogspot.com/2008/07/djat-kaptam-ismt.html

mmama írta...

Köszönöm a másodikat is !
Most már akkor én egy halmozottan dijjazott vagyok ?