2008. július 26., szombat

PIF .


Jókor lestem be Amarantához, sikerült lecsapnom a meghirdetett játékára.
Mivel elfogadott játszótársául, lehetőséget kaptam egy ujabb forduló inditására.
Lehet jelentkezni.


Ime a szabályok :

1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.

2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre,ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.

3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belülelfogom juttatni hozzátok.

4.Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megigéritek a saját blogotokban/flickr -en.
Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

8 megjegyzés:

luna_kreativ_vilaga írta...

Sziamia :)

Böngészek a blogok között, olyan klassz ötletek valósulnak meg :)

Egy PIF-et meghirdettem én is, de szivesen lennék az egyik... :)

luna

mmama írta...

OK ! Örülök Neked luna.
Te leszel az első.
mailom publikus, alkalomadtán kérlek ird meg, hová küldhetem ajándékodat.

nana56 írta...

Egy PIF játékban már benne vagyok, de határtalan mohóságomban most jelentekznék Hozzád is :-)

mmama írta...

- jaj de jóó !
Nana átirtam hozzád, majd kérem
a fizikai elérhetőségedet.

ODREE írta...

Szia-bia!
Mostmár én is szeretnék jelentkezni hozzád!Remélem még beleférek én is!
Puszika!És kívánok neked továbbra is ennyi energiát a sok szép munkádhoz!Ugye tudod ki?!:-)

mmama írta...

Ugye tudom ! Te leszel a harmadik.
Ezzel a három jelentkező meg van,
a játékot lezárom.
2008. aug 14.

nana56 írta...

Jelentem a blogomban közzétettem az én felhívásomat.

nana56 írta...

Bocsika, biztos a hőségtől van, azt írok, hogy a mailed publikus, de nem találom... Légyszaves írd meg a gyengéknek :-)
Az enyém gyarmatiannikukacgmailpontcom