2008. augusztus 14., csütörtök

Blabla.......


-- nem hagyhatom szó nélkül, ha kerestek, köszönöm megvagyok.
Készülök valamire, amit majd augusztus 19 én megosztok Veletek is.

A PIF - játékomra összegyült a három jelentkező, tehát azt lezárom.
1. Luna , az elérhetőségét megkaptam, október elején számithat az sk. ra
2.Nana56, kértem a cimet, de még nem kaptam, ha olvasol, és szeretnél november elején
egy kis meglepit, kérem ismételten a cimedet. Köszönöm.
3.foltosvirág , akinek cimét megkaptam, decemberben számithat a csomagocskára.

Szép napokat Minden olvasómnak.
Ebben a melegben itt egy kis hüsitő

7 megjegyzés:

patchwitch írta...

hűű, nagyon titokzatos vagy! remélem, a csomagolásos titok nagyon jól fog sikerülni :D

mmama írta...

azt én is csak remélem !

Zsuzsi írta...

Kíváncsi vagyok nagyon :)

luna_kreativ_vilaga írta...

Szia :)

Nagyon kiváncsi vagyok én is 19-re :)

Köszönöm a meglepit előre is, várom, mert biztos nagyon szuper lesz, annyira ügyes vagy!! :)

mmama írta...

Aki kiváncsi az hamar megöregszik !
A játékos kedvüekre számitok leginkább.

bruercsi írta...

Na, most megnyugodtam! Várom a 19.-ét. Olyan messze van még!

mmama írta...

-- már csak 5 -öt kell aludni.
Bruercsi egyébként, ha valami bajom lenne arra az esetre papa ki van
tanitva. Be fogja irni, hogy
" itt a vége, fuss el véle "