2008. augusztus 5., kedd

Soroló

Olvasgatva a blogokat, néhányan irtatok a terveitekről.
Én óvatos / öreg / duhaj vagyok, mindig csak annyit igérek amennyit biztosan
teljesiteni is tudok. Már nem szoktam kapkodni, utólsó pillanatozni .
Szeretem egy kicsit dédelgetni a csinálmányaimat, mielőtt a gazdájához kerül.
Igy van ez most is. A jótékonysági csomagom kész van.
Most már csomagolási , utazási láz kapott el. Erről bővebbet , ha hazaértünk
szerencsésen. Akkor egy ötletemet is fogom ismertetni Veletek, ezzel kapcsolatban.
Szeptemberben , be szeretném fejezni a kiállitásra készülő legnagyobb babámat,
és előkésziteni LUNA PIF- jét , amit októberre igértem .
/ sajnálattal látom, hogy nincs több jelentkező a még meglévő 2 helyre /
Októberben még 2 további kiállitási darab készül majd el.
November már az ünnepi készülődés jegyében fog múlni.
Meg igértem Évinek, hogy aktivan részt veszek a kiállitás lebonyolitásában,
/gyerek csoportoknak ajándékkészités tanitgatása, felügyelet, és amire még szükség van,
és amire használható vagyok /
December, nem igérek semmit, csak annyit,hogy a családi karácsonyt megpróbálom
széppé, meghitté, szeretetteljessé varázsolni, lehetőségeink keretében.

5 megjegyzés:

bruercsi írta...

Ezek a tervek nem semmik, ismerve az aprolékosságod!
Sajnos nem találtam meg a képtárad!

mmama írta...

http://xfree.hu/keptar.tvn?f=derinebmagdi

bruercsi írta...

Hahó! Mmama! Hol vagy? Remélem nyaralsz és nincs semmi baj!!!!
Hiányzol!!!

mmama írta...

Jaj de aranyos vagy !
Ez azt jelenti, hogy hiányzom valakinek.
Még nem nyaralok, de ha megyek elköszönök a blogban.
köszönöm, hogy kerestél, jól esett.

bruercsi írta...

Drága Mmama!
Hát, persze, hogy hiányzol, nagyon csendben vagy, nem szoktál...
Mikor mentek nyaralni?