2008. szeptember 25., csütörtök

Célba ért !




PIF 1. / 1. ajándékom megérkezett Lunához.
Most szembesültem vele, hogy milyen nehéz
soha nem látott embernek ajándékot késziteni.
Játszadoztam a lehetőségekkel, aztán még a nyáron
vegyes darabos gyümölcsteával festettem meg
egy darab bélés selymet. Semleges márványos lett.
Most elővettem és ugy gondoltam, hogy egy nagyobb
méretű , de egyszerű neszeszert készitek.
Agyi bogaram régen rágott egy tojásdad alakú
szalagos himzésért. Beleképzeltem egy dús, buja
virágoskertet. Az alapszendvicset a gépem legjobb
tudása szerint megtüzögettem.
Végül ez lett belőle. Luna tegnap kapta meg.
Azt irja örül neki.
Ezek után már megmutathatom itt is.

4 megjegyzés:

Jolimama írta...

Ez gyönyörű, ezzel a sok-sok virággal.
Elhiszem, hogy örült neki, akinek küldted.
Puszi: Jolimama

mmama írta...

:))! köszönöm

bruercsi írta...

Ez CSODA-SZÉP ! Teljesen paff vagyok! Ide írom, de a táska is szuper, jó lenne több képet látni róla! A maci nem lett túl nagy?:))
Nagyon örültem, hogy jártál nálam, már nagyon hiányoztál!!

Princi írta...

Jaj, ez az én világom! Nagyon tetszik! Odavagyok a szalaghímzésért!