2008. szeptember 9., kedd

Eredményhirdetés !!!!!!!!!!!!

A játékot lezárom.
Mindenki aki játszott, jól válaszolt.
Viki elnézte a számot.
A legelső jó választ AMARANTA küldte, Ő volt a legfürgébb.
Arielt postázom Neki.
Gratulálok Mindenkinek a játékos kedvhez, hiszen oly csekélyke
ez a kis ajándék.
Köszönöm, hogy játszótársaim voltatok.
Remélem a jövőben is számithatok Rátok.
Most kezdődnek a dolgos hétköznapok, és ha ugy érzitek
belefáradtatok, nézzétek meg :
http://www.thassos-sziget.hu lapot
szivet deritő élményben lesz részetek.
engem mindig felüdit.
Szép napot kivánok

5 megjegyzés:

bruercsi írta...

Gratulálok Amarantának és köszönjük Exi, ezt a klassz játékot!! :)

mmama írta...

Köszönöm, hogy játszottatok velem.

ezkriszti írta...

Naaa, még csak most jövök nézni. Legközelebb gyorsabb leszek.

Amaranta írta...

Köszönöm Exi! Nagyon örülök az ajándéknak, és nagyon-nagyon élveztem a játékot! Jó volt a várakozás és a keresés izgalma is :-)

zsevi írta...

Üdvözöllek! Köszönöm, hogy eljöttél és a bejegyzésed.Még csak most jutottam el hozzád mert még végig néztem a képeid meg nem rég jöttem be kintről. Olvastam Jolimamánál különös élményedről.Az is nagy csoda, hogy azokat a kolostorokat felépítették a sziklák tetejére. Csodálatos utatok lehetett.
A babáibat anyukának is teszett és kérdezi, hogy minta után varrod a babákat? Ő varreónő volt azér van a kis műhely, én nem nagyon tudok varni , papírt hajtogatni szoktam a "varrodánkba"