2008. szeptember 24., szerda

Passziózni voltunk!


Ma a héten már másodszor " csavargok" el, és még csak szerda van.
/ azt hiszem hátra lesz kötve a sarkam / De mivel Jucus jött
vásárolni a Passzióba, én mutattam az utat.
Nna ezt a dugipénzem bánta. Gyönyörű karácsonyi anyagok jöttek.
Lassan megkezdem a karácsonyfa diszek gyártását.
Jucusnak is tettszett a kinálat, máskor is ki jön.
Utána egy jó kis " nőcis"dumcsi is volt egy kis harapni valóval.
És hipp-hopp el is mult a nap.
Anyagkészletem gyarapodott , köszönöm jól vagyok.

5 megjegyzés:

Jolimama írta...

Nagyon szépek az anyagok. Jó kis napotok volt.
Várom a szép alkotásaidat a szép anyagokból. Puszi. Jolimama

luna_kreativ_vilaga írta...

Kedves Mmama :)

Óriási meglepetésben volt tegnap részem. Csöngetett a postás és küldeményt hozott nekem. Meg is lepődtem, igazán nem is számítottam rá, hisz a sorolóban októberre írtad.

Izgatott voltam, egyik kezemben a macska volt (mindig kimegy, aztán meg megkergeti a szomszéd dög macska...), másik kezemben a postai küldemények. Nem bírtam magammal, az udvaron nyitottam ki. Elmondani nem tudom mennyire örülök az ajándékodnak! Nagyon - nagyon tetszik! KÖszönöm szépen!! Kőműves brigádunk idősebbik tagja (62 éves férfi) jött oda hozzám, hogy mi az, honnan van, mit kaptam. Csak ámult és bámult. Megkérdezte, melyik cégtől rendeltem. Amikor elmondtam neki, hogy Tőled kaptam és ez bizony teljesen egyedi, a szava elállt. Később bepróbálkozott, hogy nem adnám e neki, felnevettem és közöltem vele, hogy naná hogy nem. Este a párom is megnézte, neki is nagyon tetszett! Nagyon - nagyon szépen köszönöm! Teljes mértékben az ízlésem, a szalagos kerttől pedig kész vagyok, eddig csak képen láttam ilyet. Élőben még sosem, eddig nem is volt ilyenem, én pedig ilyet nem tudok alkotni. Mégegyszer nagyon köszönöm, nagy örömöt szereztél vele!
Luna

mmama írta...

Jolimama ! igen nagyon szép napunk volt. És nagyon örülök a szerzeményeimnek is.
Majd mutatom . Pussz Magdi

mmama írta...

Luna Drága !
Nagyon örülök, hogy sikerült a meglepetés, de annak még inkább, hogy
tettszik is.
A kivánságaimat leirtam, úgy legyen,
mindig tele, amivel Te szeretnéd.
Nem tagadom nagyon izgultam, mit
szólsz, mert tényleg nehéz, igy
"látás" nélkül késziteni bárkinek
bármit.
Azért nem tettem fel a blogba, mert nem akartam elrontani az örömöd.
De most már megmutatom ott is,
ugye nem baj ?
Használd egészséggel.

gyorkesz írta...

wow, milyen jó anyagok vannak ezeknél a passzióéknál...! Megnéztem a karácsonyi anyagjaikat, hát nem semmi!Kecskeméten ilyeneket nagyon elvétve lehet kapni és akkor is drágábban. Lehet fel kéne menni Pestre vásárolni?