2008. szeptember 16., kedd

Szép napot !


Beindul a munka. Lassan áll át az ember.
A tegnapi szerzeményeim,egy része beavatva, kivasalva
várják beteljesülésüket.
Kirajzoltam egy "szomorú pamukos " kalocsai teritőt is.
Ez kifejezetten arra való, hogy ha tudni sem akarsz a világról
bekuporodj egy meleg ficakba, és szurkáld az anyagot.
Na meg már gazdája is van, de türelmes.
Van még beszerezni való, de sajnos egy helyen nem lehet
mindent megkapni, ugyhogy lesz még két beszerző körút.
Aztán jöhet a tél.
Csak kinyujtom a kezem , és leemelem a polcról ami kell.

7 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Hú, az a felső rózsás gyönyörű! Honnan valók?

mmama írta...

Krisztikém, a felső a YISK -ből,
a többi a Passziómeridából való.
Vettem még közbéléseket , cérnát,
fonalat, stb apróságokat.

martimez írta...

Én is ezt kérdezném,de nem tudom mi az a YISK...

mmama írta...

A YISK egy lakástextiliát, kisbutorokat, törölközőket, párnákat,
takarókat stb árusitó áruház lánc.
De hogy milyen nemzetiségű azt nem tudom. Itt a Csepelszigeten nemrég nyilt egy.
Sokszor van náluk akció, spec . ez
nem ilyen, egy kicsit szivtam is a fogam, de nem lehetett otthagyni.

kastanie írta...

Nagyon szép anyagokat vettél!

bruercsi írta...

Ejha! Ezek nagyon szép anyagok!!
Jó munkát hozzá!

Princi írta...

Ezeket én se tudtam volna otthagyni (nem csak a felsőt), igazi nekemvalók a virágos minták ezekben a színekben. Nagyon irígykedek!:)