2008. október 14., kedd

Angyalka elindul


Bár mihez fogok hozzá, igy szoktam előre ki
késziteni a hozzávalókat.
Ritkán fordul elő, hogy menetközben meggondolom
magam.
A fejemben már összeállt a kép, ha becsukom a szemem
látom a végeredményt.
Persze mindig az utólsó pillanatban dől el, hogy ezt akartam ?
Ezért nem is tudok két egyformát csinálni semmiből.
Alkalmatlan vagyok a sorozat gyártásra, többek között.. hm..
Ha már a meglévők mellé nem jön közbe semmi, akkor a
hónap vége felé, kész lesz Virginia az angyal.

11 megjegyzés:

Princi írta...

De jó neked, csak irígykedni tudok ismét. Ezeket is szépen "helyben hagyná" a gyermekem, ha így kikészítgetném magam elé. És persze az ölembe, onnan az asztalra mászna. Na, alkosson így, aki tud!:)

Amaranta írta...

Biztosan megint valami csoda kerül ki a kezeid közül majd! Én mostanában lerajzolom a babákat előre. Megszáll az ihlet és nem felejtem el, de ha lerajzoltam, akkor van helye befurakodni egy újabbnak. A tökös lány is így készült. Minimális lett az eltérés és már rászoktam, hogy előkészítek én is előre mindent!

Barbi írta...

Nagyon várom a végeredményt!Én főzéskor készítek ki így mindent! Varráskor káoszból alkotok, sőt van, hogy félúton teljesen más lesz belőle. Vagy az egészet újra szabom, mert nem tetszik az első variáció. Én már csak ilyen vagyok. :-)Ja! Meg sem köszöntem a fotókat! Helyes képek!

Julcsi írta...

Miért is kellene sorozatgyártani? Így vagy jó, ahogy vagy:-)

beszand írta...

Kiváncsian várom Virginiát! Már a neve is igéretes!

Barbi írta...

Mmama drága!

Mindenki túl van már több PIF-en is, nem kezdenének új kört. Gyalázatosan megszegném a szabályokat, ha továbbajándékozás helyett, csak én készítenék nekik valamit, esetleg, ha ők is szeretnék, kicsit önző módon, magamnak kérnék meglepit? Persze, csak ha lehetséges! :-)

Barbi írta...

Jelentem: vannak ajándékozottjaim! De nagyon kedvesek ám, cserébe nekem készítenének valamit! Ez nagyon jó érzés, de megelégednék az adással is! Ám így dupla öröm! Egyre jobban élvezem a blogozást és a barátnőket (még látatlanban is)! Puszi!

Barbi írta...

Nyugodtan varrhatod a mintát, ajánlhatod másnak is, nem én rajzoltam, egy külföldi oldalról másoltam át. Nekem is nagyon megtetszett!

mmama írta...

Köszi Barbi, én egy kicsit
tovább rajzolom.

Barbi írta...

Megmutatod majd, milyen lett a te verziód?

mmama írta...

- persze hogy megmutatom, már alig várom !
Elárulom, Ibcsy látta már kirajzolva
ugyanis elmentem hozzá péntek délután. Gyalogosan 20 perc sétányira vagyunk egymástól.
Annyit elárulok , hogy tovább rajzoltam, és egy plusz inspirációval
is bővitem.