2008. október 26., vasárnap

Bocsánat......


Látom Mindenki szépiti a blogját, igyekszik " belakni " otthonossá tenni.
Az enyém ilyen kezdetleges, tákolt marad.
Azért mert nincs bloglistám, meg kedvenceim lista, szines háttér stb,
nem azt jelenti, hogy nem nézelődöm, érdeklődöm.
Dehogynem, csak a már jól bevált, számomra ismert módon.
Többen felajánlottátok / köszönöm / , hogy varázsoltok nekem is olyan
szép mesevilágot. Mert én béna vagyok hozzá.
De ez igy az enyém, ha nem én csinálom az már nem az igazi. Nekem .
Tudom, már ezerszer hallottam, csökönyös vagyok.
Már igy is maradok, és közben nézegetem a szebbnél szebb bloggokat.
És kedvem lelem benne. Titeket pedig akik nézegetitek az enyémet, arra kérlek
ne haragudjatok azért mert ilyen egyszerűnek hagyom.
Sok mindent kényszerültem már nem fiatalon megtanulni, a számitógép
tudománya eddig elkerült, és ami megy arra saját kútfőből jöttem rá.
Én ennek is örülök.
Köszönöm a megértéseteket.

6 megjegyzés:

mammka írta...

nekem fel sem tűnt,hogy nem variáltál a háttérrel,stb. Így tetszik,szép egyszerű,letisztult.

F.Gina írta...

Viszont jók a bejegyzéseid :)) Mindig többet ér a belbecs, mint a külcsín, hát nem ? És nagyobb a sikerélmény, ha egyedül alkotod meg. De ha kell segítség, nézz be a blogbajok-ra, és kérdezz bátran !

mmama írta...

mammka ! ha nem tünt fel akkor
nem arra figyeltél, és örülök azért mert a tartalom vonta el a figyelmedet.

Gina ! köszönöm a dicséretet, pont
a "sikerélmény " miatt nem kérek
a nagyon sok, felajánlott segitségből. Ez igy vagyok én.

Barbi írta...

Én már nagyon megszoktam, hogy a te oldalad ilyen!A munkáid és bejegyzéseid teszik színessé!

Ibcsy írta...

Megbocsátunk, mert a lényeg nem a külcsín, hanem az, hogy gyönyörűeket alkotsz:-) Tehát nincs mit megbocsátani.

F.Gina írta...

Az egyetlen amit hiányolok, az a címkék használata, mert hát ha szeretnék valamit visszakeresni, azzal egyszerűbb lenne. És a visszalapozás során esetleg elsiklom valami jó felett :((