2008. október 2., csütörtök

Gondolkodni való...........

Ezt a szép gondolatot Jolimamától hoztam.
Engedélyével átadom Nektek.

" A boldogságot csak az birja el, aki elosztja.
A fény csak abban válik áldássá, aki másoknak is ad belőle.
Mert amikor bennünket elküldtek, az utra bocsátó hatalom igy szólt:
Rád bizok minden embert külön, kivétel nélkül mindenkit segits, adj enni, adj ruhát,
mindenkire vigyázz úgy, mint magadra, és ne hagyd a sötétségben elmerülni.
Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit átélsz osszad meg.
Az egész világ a tiéd. Szabad vagy kövektől az éterig.
Ismerd meg, hóditsd meg, senki se tiltja, de jaj neked ha magadnak tartod.
Elbocsátlak téged is mint mindenkit, felelős vagy minden emberért aki veled él.
El kell számolnod minden fillérrel amit magadra költesz, minden örömmel amit magadba
zártál, és minden boldog pillanattal amit magadnak tartottál meg.
Most eredj és élj, mert a világ a tiéd "

/ Forrás : Jamekka /

5 megjegyzés:

mammka írta...

Nagyon szép.....Útravalónak fiataloknak fogom használni.Na,meg persze magamnak is.

Princi írta...

Ez nagyon jól esett, köszönöm!

Princi írta...

Ma járok itt először, mindent megcsodáltam. Már Te vagy a legkedvencebb kedvencem, nagyon hasonló az ízlésünk a látottakból ítélve. Csak nekem nincs időm ennyi szépséget produkálni egy ideje. Jövök mindig!

mmama írta...

Ó de kedves vagy , köszönöm
Princi !

Barbi írta...

Milyen szép idézet! Régen gyűjtöttem őket, ezt is lejegyzem! Örülök, hogy rátaláltál a blogomra! És ezáltal én is a tiédre. Fantasztikusak a munkáid! Én is jövök gyakran!