2008. november 30., vasárnap

Ajándékok !




Amiket én kaptam.
Nagy nagy meglepetésemre Ginától megkaptam
a PIF- ajándékomat. Tudtam hogy eljön a kiállitásunkra
de álmomban sem gondoltam arra, hogy máris meglep.
Még talán egy hónapja sincs hogy jelentkeztem Nála.
Képzeljétek el egy kék nagy tatyó miiiindenféle gyönyörűségekkel
megpakolva, nem is hittem el, hogy azt mind nekem hozta.
Azóta már mutogattam is és mindig visszatérek megfogdosni minden darabot.

Nem különben igy vagyok azzal is amit nem is tudom miért kaptam az
Évi, Era, Juhizs hármastól. Mindenféle kellékek apró kütyük , igazi kincsek
ezek is. Era kis papirjától még a szemügém is bepárásodott.
Tallinától apró gombocskákat kaptam, " puszira "

És a héten kétszer is visszatért a kiállitásra Jucus a " szomszédos " ügyesek
közül, és egy horgolt gömböt kaptam Tőle.

Nagyon örülök mindennek, és köszönöm szépen az ajándékokat.

Nincsenek megjegyzések: