2008. november 3., hétfő

CHILDHOOD MEMORIES


Ismét játék lehetőséget kaptam PRINCITŐL

Ha jelöltek, rakd ki a képet.
Nevezz meg 7 bloggert, add tovább Nekik.
Linkeld be cimüket / azét is akitől kaptad /
Privát üzenetben értesitsd a játékról Őket.
AMARANTA
IBCSY
EZKRISZTI
JUHIZS
KAOKA
EJJKUKK
36ÉVI

játékra fel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meséljetek Magatokról !

Most nehéz diót kaptam ! Olvastam már ebből a fajtából aki az elevenségét irta meg,
aztán más, a keserveit kinlódásait. Az én diómban, itt egy élet tömondatokban.
Én nagyon nagyon unalmas dolgokat tudok csak mondani magamról.És olyasmit ami
a velem egykorúakkal mindenkivel megtörténhetett.
Hinnétek e ? nem voltam rossz gyerek. Viszont szép sem.
Rengeteg babám volt. A nagymamáim, és keresztanyukám varrónők voltak.
Én bűvölettel néztem az öreg Singer bácsi találmányát, miközben Ők veszettül hajtották.
Ugy tanultam meg rajta varrni, hogy senki sem vette észre. Még én sem.
Ma itt áll a gép nálunk, és működik. Már akkor minden babámnak készitettem a ruhákat.
Számomra nem volt kérdés a pályaválasztás , női szabó akartam, lettem.
Apukám sokáig tiltakozott, az egyszem lányát nem kétkezi munkásnak szánta.
Később jöttem rá, igaza volt. Szép, de nehéz hivatás.
A gyerek játékbabájából igazi baba lett, és egy törött sziv.
Optimizmus nélkül nem tudok élni, ujra iskola pad, aztán megint iskola pad.
Szüleim már nem élhették meg, hogy "valaki" lett a lányukból.
Fájdalmasan korán elmentek egymás után.
Közben megtaláltam az igazi másik felemet, akivel szép nagy családot sikerült
összehozni. Szinte szemkontaktusból értjük egymást a mai napig is.
Egyenlő társai vagyunk egymásnak.
Öt unoka , három gyerek, és az öreg herceg , ez az életem.
No meg a varrás. Az a nap amikor nincs a kezemben tű, az az ördög napja.
Én szóltam hogy unalmas lesz.!!!!!!!

10 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Nem volt unalmas :)*

Juhizs írta...

Szerintem sem volt az !
A jelölést pedig köszönöm :-)

Szera írta...

Szerintem az unalmas történetek a legszebbek...

Princi írta...

Nekem tetszik, inkább őszinte, de egyáltalán nem unalmas.

36évi írta...

Csatlakozom, nekem tetszett.
Főleg, hogy eléggé hasonlóan zajlott a folyamat. :)
Azzal a különbséggel, hogy nekem nem varrt senkim, mégis odavetődtem. Ha nem vesznek fel ruhára, ma bőröznék. Lehet, hogy nem is foltoznék...

bruercsi írta...

Köszönöm! Szép volt és még sokáig hallgatnám...

beszand írta...

Még hogy unalmas, hiszen happy end a vége.

mammka írta...

Nagyon szép történet és nagyon szépen leírtad.A szomorúságok sajnos,vagy mégsem velejárói az érési folyamatnak.

Ejjkukk írta...

Szia!
Nem felejtettem el, hogy jelöltél és köszönöm, de mostanában nagyon nem vagok nosztalgiázós kedvemben, sajnos!Lesz mit mesélnem, de először rendbe kell tennem az életem, hogy nyugodtabb legyek!
És nem volt unalmas: emberi volt!
Köszönöm!

Márta néni írta...

Tolsztoj írta, hogy a boldog házasságok mind unalmasak. Cak a boldogtalanokról lehet könyvet írni. Dehát nem írni akarsz, hanem élni nem?! Arra meg pont ez a jó.