2008. november 24., hétfő

KIÁLLITÁS 1.




Ma reggel fázósan,de annál fürgébben naagy csomagokkal siető
lányok asszonyok igyekeztek a káposztásmegyeri KH. felé
A nagy csomagokban, kicsi babákkal, és állat figurákkal.
Ezek voltunk mi, a lelkes kis csapat.
Az egymás meglátta és kiörömködése után, hozzáfogtunk
a dolgok nehezéhez. Le takaritottuk a tárlókat, berendeztük a termet.
Aztán a babák, boszik, cicák, hóemberek stb, elrendezése következett.
Ez után jött a - nézzétek csak , való az oda ?- többszörösen is.
Aztán kezdődött az átrendezés, innen oda, onnan ide.
Végül is összeállt a kép, feliratozva, kisimitva, szépen áll minden.
Ekkor már délután 4 óra körül járt.
Ugy telt el a nap, hogy én észre sem vettem.
Vannak olyan darabok melyek előtt hosszabban is elidőzhet az ember fia.
A teljesség igénye nélkül emlitek párat pl: a boszi sereglet, Anti bácsi és a hölgyek,
a győri kiállitás dijazott babája, stb.
Egy pár kép izelitőül.

A nap kérdése: hány hódolója van Anti bácsinak ?

21 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Na akkor én most megjegyzek: Annyira örülök, hogy megismertelek, és nagyon köszönöm a meglepiket.
Nem írom meg, hogy hányan vannak, mert másnak is hagyok teret....

Köszi mindent Exi!

Telma írta...

Na ,akkor ezzel is megvolnátok.Ez a könnyebbik része,de ott lenni nap mint nap.Nagy kitartást követel.Sok sikert kívánok.
Eti

mmama írta...

Köszi Eti ! majd jelentkezem .

És a találatok ? Nem játszik senki ?

FOLTOSVIRÁG írta...

Szia Drága Magdika!
Nagyon-nagyon nagy gratula nektek!!!!!Már így a képek láttán is gyönyörű hát még élőben!!!Szombaton ha nem szól közbe egy nagy havazás(amit remélek hogy nem!!!)megyünk ám ezerrel!!!!
A játékra a válaszom:5 hódolója van Anti bácsinak!Remélem jó választ adtam!!Szombaton találkozunk!!Addig is sok puszi és kitartás az elkövetkező napokhoz!!!

bruercsi írta...

Anti bá nagy háremmel rendelkezik:5 cuki néni hever lábainál, szerintem :)

Julcsi írta...

Én azt hittem, hogy egyszerre kell vasárnap megmondani a válaszokat!
A válasz 5:-), ha a képeken lévő a kérdés.

Abile írta...

Gratulálok a kiállításhoz! Élőben biztosan még sokkal szebb.
Anti bácsi akkora, hogy szerintem simán elfér még egy hódoló a háta mögött is.
Legyen akkor 6 !

Amaranta írta...

NAgyon gyönyörű lett a kiállítás, csodásan berendeztétek!

Még egyszer köszönöm a pakkolást és a pakolást is! Bevallom nagyon szerettem volna én is ott lenni veletek, de ez most megoldhatatlannak bizonyult. Már alig várom, hogy szombaton találkozzunk!

(5 hódolója van Anti bácsinak)

Vacskamati írta...

Exikém, köszönöm itt is! Te vagy a kiállítás motorja!
Az én tippem: 12 hódolója van Anti bácsinak. A képeken csak a hardcore rajongótábor látható, akik mindenhová követik! :D

Barbi írta...

Nekem pont Anti bácsi tetszik legjobban! 5 hódolója van, plusz én!!!

36évi írta...

Ez a hardcore nagyon tetszik :)))

Valóban csak öten fértek be a tárlóba, de ha a húsvéreket is számolom, akkor le is állok, mert megszámlálhatatlan.
(én próbáltam bebújni az alsó polcra, cimkeelhelyezés fedősztorival, de nem jött össze. A varrott csajok rögtön kilökdöstek... hiába, sok lúd disznót győz!) :DDD

Vacskamati írta...

Jah, abszolút igazságtalan volt szegénykét tárolóba tenni, hisz Era direkt az interaktivitást kedvelő látogatók miatt tette fel a fügefalevelet.. De gondolom, pont a rajongótábortól való féltés és a hamvas fiatalság miatt döntöttetek így.. :)

kutyika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Princi írta...

/Az előző én voltam és töröltem, mert véletlenül a lányom nickjével voltam bent./

Anti bácsinak a képen 5 hódolója van. A kiállításon a többi baba gondolom, csak sóhajtozik utána és irígykedik az 5 szerencsés csajszira.
A látogatók közül is biztosan sokan belezúgtak(nak), pláne ha tudnák, hogy mi van a levél alatt! (Én már láttam korábban a képtárban :)))

Anyus írta...

Szia !

Már nagyon vártam a képeket, és még jobban várjuk hogy mehessünk:)

Anti bácsinak 5 hódítója van

Ibcsy írta...

Gyönyörű kiállítást rendeztetek be!
Anti bácsinak öt hódolója van, de igaziból szerintem sokkal több:-)

ezkriszti írta...

5 plusz X ismeretlen rajongó az én tippem is.

Szömörce írta...

5 hódolója van Anti bácsinak, akit már én is láttam élőben :)

Gabriella írta...

Bekukkantottam, és nagyon sajnálom, hogy élőben nem láthatom ezeket a gyönyörűségeket.:(( Bárcsak én is....
Anti bácsit 5 hódoló veszi körül.

Gabriella írta...

Az előbb Gabriella néven Zsófimamája voltam:))

F.Gina írta...

Rajtunk kívül még 5 rajongója van.