2008. november 25., kedd

KIÁLLITÁS 2.




Amilyen lustán indult a nap, olyan jó lett délutánra.
Volt mozgás, érdeklődés. Egy pár angyalt is készitettek.
Szinte folyamatosan kérdezősködnek, amire szivesen, és
a tőlem telhető tudással válaszolok.
Mindenki megtorpan mikor meglátja a rengeteg kiállitott
munkát.
Ma a maci szekciót hoztam el egy kis bámészkodásra,
és a bizonyitékát annak, hogy ott sem unatkozom.

Mai kérdés : becsüljétek meg a kiállitott darabok számát.
a.) 150-200 között
b.) 200-250 között
c.) 250 felett

16 megjegyzés:

ezkriszti írta...

a, 150-200 között.
Már nagyon várom, hogy láthassam élőben!

Amaranta írta...

én a c-re tippelek, 250 felett :-)

Princi írta...

C szintén!

Milyen dolgos vagy és milyen szépet alkotsz éppen a képen és milyen szépséges a szalaghímzéses kis tartókád! Így mindenestől Te is egy látnivalója vagy a kiállításnak.

Julcsi írta...

Pontosan arra gondoltam én is, mint Princi: benned is gyönyörködhetnek a látogatók:-)

Én is C-re tippelek.

Ejjkukk írta...

Pont ezt meséltem a férjemnek tegnap este.... Tök jó, hogy ezt kérdezd! Én nem mertem volna nekiállni megszámolni!
Amúgy szerinted nagy lenne a kereslet a zsákbamacskára?

mmama írta...

Nagyon aranyosak vagytok !
Hahhh.. én mint látni való...

Ejjkukk nem tudom, de ha nincs kitéve soha nem derül ki

FOLTOSVIRÁG írta...

Szia!:O)
Szerintem a válasz a B válasz lenne.
Szintén csak gratulálni tudok neked!Már alig várom hogy szombat legyen!!!Sok puszi és csak így tovább!!!!

Gabriella írta...

Elüldögelnék melletted:))
Én a "C"-re gondolok.
Zsófimamája

Ahama írta...

Bár én közelről láttam, így nem ér teljesen a tipp:) és bevallom még így is elég nehéz megtippelni, de mondjuk b.

Örülök, hogy kellemesek az ott töltött óráid.
Egy kérés: cseréld meg légyszives a maciknál a névtáblánkat Némával, mert úgy lenne pontos. Köszi!

36évi írta...

Ahama ma megcsinálom, ha Mmama nem tette még meg. :)

Tényleg előnyben vagyunk, de nem nírom ki, hogy ne játsszak...

Ha a karidíszek is számítanak, akkor tényleg 250 fölött van a létszám. Bár azt talán már egy kicsit soknak találnám.

Barbi írta...

Mint a legtöbben, én is a c-re tippelek, 250 felett.

Abile írta...

Nagyon édes,ölelni való mackók. :o)Az én tippem a b. válasz.

Vacskamati írta...

Én B-re tippelek! És le a kalappal előtted! Nem elég,h. egész nap felvigyázol, látványkiállítást rendezel élő bemutatóval, de még arra is van energiád, hogy nekünk is beszámolj! Köszönjük!

Anyus írta...

Szia !

Mi is a C válaszra tippelünk:)

bruercsi írta...

Számításaink szerint a C a helyes válasz!

F.Gina írta...

Bár nem számoltam meg, de szerintem is 250 felett.