2008. november 26., szerda

KIÁLLITÁS 3 .




Ma reggel már fél kilenckor indult az élet.
Az amugy a szemben lévő fogászatra jövő gyerekek
kissebb csoportokban bejöttek látogatni Hópihe vezetésével.
Aztán jöttek a tanitó nénik is. Akik hirül adták a másik
tanitó néninek , és jöttek, jöttek.
Délután egy ötödikes osztály is bejött, egy igen karakán
osztályfőnök nénivel. Rendben és csendben nézték
végig a kiállitott tárgyakat.
A fiúk röhögcséltek a hastáncos cicis babám láttán, jókat
sutyorogtak, és sandán lesegették.
A lányok Antibácsi falevele alá próbáltak belesni, mivel elég lent van
nekik is olyan pózt kellett felvenni.
Ennek láttán gondolhatjátok, hogy jó kedvem volt ma is.
Sok egyéni látogató is volt.
Mindenkivel szóba elegyedek, volt ma is aki leült és nézte hogy varrok.
Folyik az angyal készités is.
Nagyon kellemes perceket töltöttem blogos, és topicos ismerőssel egyaránt.
De jönnek családtagok, szomszédok, és idegenek is.
Holnapra 30 fős osztály van bejelentkezve.
egy kis bámészkodni való mára
Mai kérdés : becsüljétek meg a mai látogatók számát
a.) 1-50 között
b.) 50-100 között
c.) 100- fölött

15 megjegyzés:

bruercsi írta...

Szerintem itt is a C a helyes válasz!

mmama írta...

Ercsi de jó volt Veletek ma.
Örültem hogy jöttetek.

bruercsi írta...

Jaj, hát még én hogy örültem! Végre megismerhettelek! Pont olyan voltál, milyennek gondoltalak! És ez olyan jó! Legyen szép napod!

Julcsi írta...

Újra C!
Legyen ma is jókedved, mint tegnap!

Gabriella írta...

Én a "C"-re tippelek. Csak így tovább:)
Zsófimamája

Barbi írta...

Örülök, hogy jó a kedved Mmama! Én a c-re tippelek!

Abile írta...

Nagyon jó lehet ott nálatok! :o)
Én is a C válaszra tippelek.

FOLTOSVIRÁG írta...

Én is a C-re tippelek.
További szép napot!

katafolt írta...

Mindenképp C és ennek úgy örülök :-)

Juhizs írta...

csak azért írom, hogy "b" , mert különcködni szoktam ;-)
de, ha lett volna "d" változat, akkor inkább azt jelölném be :-) :-)

Anyus írta...

Mi is a C-re tippelünk.
Exi néni legyen holnap is jó napod:)

Amaranta írta...

Az csak természetes, hogy a c) :-)

Princi írta...

C, mivel az osztályok megdobták a létszámot.

Vacskamati írta...

Mikor tudjuk meg a helyes válaszokat??! :) Tipp: C

F.Gina írta...

Szerintem is c