2008. november 27., csütörtök

KIÁLLITÁS 4 .




Köszönöm a tegnapi jó kivánságokat.
Ma is jó volt a nap, mindössze másfél óra volt
fárasztó. Harminc gyerek volt egyszerre
angyalt varrni. Egy galamb epéjű tanitónénivel.
De megoldottuk az angyalokat, az biztos, hogy egyediek
lettek. Kicsit csámpás, kicsit csálé, de az Övék.
Ma közeli képeket hoztam. Ha jól megnézitek őket
szinte emberi vonásokkal rendelkeznek, pedig az egyik
csiga, a másik méhecske. Engem gondolkodásra serkent.
A méhike Hópihe , a csigu Amaranta remekműve.

Mai kérdésem a képen látható " hölgy " neve.
(A zseniális figura Beszand kezeiből került ki.)

15 megjegyzés:

idi írta...

Talán Mary Poppins

bruercsi írta...

Mary Poppins szerintem is!

Amaranta írta...

Én is Mary Poppinsra emlékszem!

ezkriszti írta...

Mary Poppins.

30 gyerek tényleg sok egyszerre, hát még ha mindegyiknél van tű is!

Princi írta...

Mary Poppins ugrott be rögtön, még mielőtt a megjegyzésekre kattintottam volna.

Zsuzsi írta...

Ó, ó, Mary, keletről fúj a szél :) Mary Poppins

Szömörce írta...

Mary Poppins

FOLTOSVIRÁG írta...

Mary Poppins

Barbi írta...

Én is Mary Poppinsra gondolok az ernyő és a táska miatt!

Julcsi írta...

Ki más, mint Mary Poppins:-)

Vacskamati írta...

Ez könnyű, hisz Beszand is elárulta, hogy Poppins kisasszony volt a modellje.. ;)

Minden este 7 körül már itt toporgok a blogodnál, várva az újabb beszámolókat! A kiállítás nem lenne olyan, amilyen, ha Te nem lennél ott! Így lelke is van.. :)

beszand írta...

Exi, de aranyos vagy! Morvay Reni tanította nekem és persze másoknak Tihanyban!Kedvenc könyvem volt anno, tényleg imádtam őt megvarrni!Még egy nap és találkozunk!

Abile írta...

Köszönjük a közeli képet, az igazoltan távollévők nevében. :o)

Anyus írta...

Mary Poppins :)
Holnap jövünk:)

F.Gina írta...

Mary Poppins