2008. november 28., péntek

KIÁLLITÁS 5.


Már nagyon várom a holnapot.
Van szerencsém jó pár topic társamat ismerni, de
ez mindig egy eufórikus állapot. És mindig vannak
még nem ismert csatlakozók, nagyon izgalmas.
Jártam már ugy, hogy láttam a másik szemében,
hogy " jó ég, én nem ilyenre gondoltam ".
Tehát a várakozás még egy éjszaka.
Azért is izgulok, mert 2 PIF. játékosom
szembesül a készitményemmel.
Na ezt majd holnap leirom.

Ma turi volt a házban, és a nyitott ajtón keresztül
beláttak a babákhoz. Utána szépen be is sétáltak.
Sokan jöttek. Örömömre.
De én is turkáltam, meglátni és elképzelni egy
pillanat műve volt. Ugyis jön a szép hosszú tél,
legyen alapanyag.

Ma a közeledő ünnepkörhöz alkalmazkodva
mutatom meg közelről Ahama gyönyörű
W Betlehemét. Egy tanulmány.

Mai kérdés : hány alak jeleniti meg az életképet ?

15 megjegyzés:

Princi írta...

Nyolc szerintem.
Szép napot holnapra!

Abile írta...

Szerintem is nyolc. Remélem a fehér gyapjasokat nem kell beleszámolnom - bááááár ők is alakok, csak más alakú alakok. :o)
Izgalmas napot Neked mára!

Barbi írta...

Nyolc emberalak + talán három bárányka. ? Remélem jól válaszolgatok! :-)

Anyus írta...

8 emberke és a 3 bari

mmama írta...

JOBBAN ! tessenek megnézni kérem szépen !Javitási lehetőség van
holnap 12 ig

ezkriszti írta...

9
Most látom hogy tegnap elfelejtettem tippelni, pedig itt voltam.
Szerintem tegnap sokan a zsákbamacsekokat csinálták.

mmama írta...

EMBEREK ! biztos ?

Julcsi írta...

Annyira el voltam foglalva a blogom szépítésével, hogy elfelejtettem írni. Pedig megszámoltam:
3 király
3 bárány
2 pásztor
és a Szent család: az 11.

(Viszont én ma láttam is. Így még ér?!)

bruercsi írta...

Akkor 11?! :))

Anyus írta...

bocsánat javítás 12
nagyon cseles volt a kérdés:)

Szömörce írta...

12

F.Gina írta...

Szerintem 7 emberi alak a babával együtt, a négylábúakat nem számoltam.

Barbi írta...

Tényleg nem jó a válasz? Én így számoltam. 2 pásztor, Mária, mögötte József, a Kisjézus, 3 király és a 3 bárány, ha őket is kell számolni. Ha csak az embereket: 8. Ha minden alakot:11.
Akárhogy is nézem...

Amaranta írta...

Szerintem 13, mert van egy angyal is, de még gyorsan átnézem még egyszer!

Amaranta írta...

Mégiscsak 12? HAcsak nincs valahol még egy kutyus is.

Számoljunk?

Gáspár, Menyhért, Boldizsár
mária és kis jézus
József
2 pásztor
3 bárány
1 angyal

Akkor az 12.