2008. november 29., szombat

KIÁLLITÁS 6.

Nem vagyok megelégedve a tegnapi válaszokkal !!

A mai nap volt a hab a tortán.
Reggel gyerek előadás volt a teremben, annak
végeztével kezdtek jönni a kiállitás látogatók .
Ma jöttek a családtagok is.
Személy szerint én mind az öt unokámmal találkoztam.
De babázós társaim gyermekei is ott múlatták az időt.
Aztán jöttek a lányok a szomszédos topicról is.
Körbe ültünk egy jókora sarok asztalt és folyt a diskura
szinte minden témában. Jó volt látni egymást.
Sokat nevettünk ami remélem mindannyiunk lelkének
jót tett.
A vendégkönyv bejegyzése szerint szeretnének látni
bennünket jövőre is.
A mostani tapasztalatokból tanulva ki lehet indulni a
következő kiállitás zökkenő mentes lebonyolitásához.
Mindig tanul az ember.
A zsákbamacska által befolyt összeget a PC. Koraszülött
Mentők javára utaljuk át. Amikor én eljöttem 23.000 ft
volt leszámolva.

Sok mindent kaptam, de nem szeretném összemosni
a két dolgot, arról majd holnap irok.

Mai kérdésem az eddigieknél is lehetetlenebb :
Szerintetek Juhizs mit tett volna szivesen a szoknyámmal ?

10 megjegyzés:

Juhizs írta...

áh... egyáltalán nem lehetetlen kérdés... kollégáim sokat mesélhetnének ;-)

Kaoka írta...

Szerintem korakot varrna belőle.:)

Julcsi írta...

Vágni belőle! Mi mást;-)

bruercsi írta...

Csak nem egy ollóval a kezében közelített? ... és apró pici darabkákra akarta netán vágni emlékbe? ;-)))

FOLTOSVIRÁG írta...

Erről már én is hallottam...!hmmmm:O)
Talán lecsippantani belőle egy keveset?
Gratula neked ehhez az egészhez hogy így végig tudtad csinálni!le a kalappal!!!
És ne haragudj légyszi rám!:O(
Sok-sok puszi!

Anyus írta...

Szerintünk is vágni belőle:)

Szömörce írta...

Vágni belőle :)

F.Gina írta...

Juhizst ismerve szerette volna szétvágni, és patchwork készítésre használni. Legalábbis a saját szoknyáját már felajánlotta ilyen célra :))

Barbi írta...

Vágni belőle?

Amaranta írta...

Tutira mást csinált volna belőle, mint szoknyát!