2008. november 30., vasárnap

November 30.






Gina dobta fel az öröknaptár témáját.
Megfejelve , egy verseny keretében.
Nagyon megtettszett az ötlet és megcsináltam.
Még versenyen kivül is megtettem volna, mert
kellemes látvány , és praktikus zsebes tartó is egyben.
Volt egy kihasználatlan falfelületünk, a bejárati ajtó mellett.
Oda kivánkozott. Megbeszéltük közösen, minek legyen a tartója.
Minden zseb " beszél " , nekünk biztos.
A ft, + , = , ? a havi befizetésre váró csekkeket rejti, a jelek is
ezt mutatják. A középső tüzött zseb amolyan ami belefér, és jó ha
kéznél van. Kutya , macska oltási bizonyitvány, számológép , toll stb.
A két babás zseb a két autó kulcsot és forgalmit rejti.
( mielőtt képzavar alakulna ki, az egyik az kincstári autó, nem a miénk )
Szépen rá aplikáltam a nénit és a bácsit, igy a bácsi nem keresi a nénin a kulcsait !

A napok gombos - füles megoldással vannak feltéve. A szinek itt is beszédesek.
Indul a morcos sötét hétfővel, és a mosolygó vasárnappal zárul.
Egyenlőre, a decemberi és a januári hónap képet csináltam meg, egyébb elfoglaltságok
miatt. Terveim szerint január hónapban elkövetek még 5 hónap képet, februárban
megismétlem és kész van a 12 hónap.

Nagyon nagy elánnal csináltam, elég hamar kész is lett , minden percét élveztem,
és ami nagy szó tettszik apának is.
Nem vettem hozzá semmit, minden a rongyos zsákból van kiturva.

Én már elkönyveltem, hogy nyertem, mert van egy naptárunk amit szeretünk.
Köszönöm Gina az ötletet.

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Látom, mégsem úszom meg a postázást, de nagy-nagy örömmel küldöm neked a beígért anyagokat !
Kérek szépen címet emailben !
Nagyon szép lett :))

mmama írta...

Ó én azt hittem többen leszünk, de ha igy döntesz rögtön irom a cimem, csak előbb kiugrom a bőrömből.
Köszönöm.

Amaranta írta...

Megérdemled, ráadásul én már élőben is láttam, és már akkor oda voltam érte!

Ibcsy írta...

Nagyon tetszik a naptárad, szuper lett! És nem mellesleg szép ajándékokat kaptál-