2008. november 19., szerda

P I F. 3.


Tegnap , hirtelen felindulásból elkövetet telhetetlenséggel
jelentkeztem f.gina PiF. - ére.

Ennek folyománya , hogy nekem is meg kell hirdetnem a játékot.

1. Bárki játszhat, akinek blogja, képtára van.
2. Az első három aki commentet ir ide, sk. ajándékot kap
365. napon belül.
3. Cserébe előre kell fizetni, meghirdetni a játékot saját blogban, képtárban.
4. Nem kap ajándékot az aki ezt nem teszi meg.

Azt tapasztaltam, hogy sokan szivesen jelentkeznétek, csak meg riadtok a
teljesités kényszerétől.
Vegyétek figyelembe, hogy 365 nap az 1 év, nagyon hosszú idő.
Ennyi idő alatt három jókedvből született mű biztos kikerül a kezetek alól.
És cserébe kaptok is egyet.
Mindenkit buzditok a játékra, annál inkább mert boldogabb az a felnőtt
aki mer gyermekien játszani.
A játék gondüző gyógyszer aminek hatásáról nem kell megkérdezni
orvosunkat, gyógyszerészünket.
Nagykislányok várom a jelentkezéseket , nagy-nagy szeretettel.

9 megjegyzés:

Abile írta...

Szia!
Szeretnék játszani. Jöhetek? :o)

mmama írta...

Hát persze, hogy jöhetsz!
Örülök Neked.

Anyus írta...

Szia !
Jöhetek én is? :):)

mmama írta...

Te vagy a második, jaj de jóóóó !
Na ná jöhetsz !

F.Gina írta...

Először nem értettem, miért más az emblémád, aztán rájöttem, hogy a régit tetted fel. Nem tudom, van-e jelentősége, de az angoloknál minden PIF vonalnak más a képecskéje. Nem cserélnéd le, ha nagyon szépen megkérlek ? Puszillak Gina

F.Gina írta...

U.i. Látom, nálad is lassan összejön a hármas :)))

Ejjkukk írta...

Én most dupláznék, ha lehet!
Márcsak azért is mert nagyon szeretem nézegetni a műveid!
Az előző PIF-eden is voltam szerintem..... de ha nem akkor bocsánat! De én akkor is jelentkezek! :P

mmama írta...

Persze hogy jelentkezhetsz !
Igen még adósod vagyok az előzővel ,
de minden reménnyel hétfőn találkozunk.........

Ejjkukk írta...

:)
:D Rajtam remélem nem múlik!
Jajj de várom már!!!