2008. december 12., péntek

Angyal !



Ma reggel szokásom szerint, nézegetem a blogokat.
Sokan akkor irnak mikor már mi lefekszünk.
Mit látok Amaranta blogjában , nem mást mint
egy angyalkát.
Hirtelen felindulásból egy hasonlót követtem el.
Nem a mutatott szabásminta után mentem
csak a magam feje után.
Gyorsan be is fejeztem, mert már én túl vagyok a
karácsonyos dolgokon, és a nagytakaritáson is.
De ahogy ismerem Amarantát képes lesz még
mutogatni nekünk az utolsó percben is angyalkát.........
Majd meglátjátok..........
Ugye Amaranta ?

És itt a kis hirtelen angyalka.

8 megjegyzés:

Barbi írta...

Azta, de jó neked, hogy már csak passzióból varrogatsz! Én sehol sem tartok és ez kicsit elkeserít, de mindegy. Az angyalka zabálnivaló, ha mondhatok ilyet!:-)

Amaranta írta...

:-)

Még vannak tartalélkaim!

Nagyon jó lett, jobb mint az eredeti! Este én is mutatom az enyémet ;-), de az nem lesz annyira klassz.

mmama írta...

Barbi ! 30 évesen én sem varrogattam
passzióból, annál inkább darabbérben!
Eljön az idő mikor majd Te is
"élvezed " a nyugdijas létet, és varrogatsz kedvedre.
Kivánom , hogy majd ha eljő az idő,
egészségben, és tartalmasan teljék
minden perced.

Julcsi írta...

Nagyon jó lett és éppen időben!
A nagytakarítás utáni állapot ugye nem azt jelenti, hogy karácsonyig nem is varrsz?

mmama írta...

Julcsi de azt, most horgolok, az nem jár szeméttel !

F.Gina írta...

Nagyon édes lett, de jó, hogy megmutattad hátulról is !

bruercsi írta...

Tündéri kis angyalka, igazi Mmamás darab!!! :)

katafolt írta...

Tökéletes ez a szárny !