2008. december 17., szerda

KÉSZ !


Aki ismer tudja hogy a horgolást mint kézimunkát
nagyon szeretem, és értékelem.
De ha arról van szó, hogy én csináljam azt kétszer
is meg gondolom.
Most igy alakult, és régen szerettem volna már
egy ilyen kis függönyt a konyhaajtónkra.
Örökkévalóságnak tünt a 85 x 45 cm os csik
elkészitése. De most használatba vettük.
A mintát JOLIMAMA képtárából és engedélyével
vettem ki.
Most megleptem magam, magam. Nagyon örülök
neki, noha hasonlit a magyar narancsra, kicsit zöld,
kicsit savanyú, de a miénk.

15 megjegyzés:

Abile írta...

Jó sok munka lehetett benne!

Amaranta írta...

Szerintem gyönyörű és ahhoz képest, hogy mekkora, nagyon gyorsan elkészültél vele! Szép karácsonyi ajándék :-)

kastanie írta...

egyszerűen gyönyörű!!!!

mmama írta...

köszönöm szépen de az hogy zöld és
savanyú pont szem előtt van,
igazgathattam volna hogy ne lássék, de az nem én vagyok.

Julcsi írta...

Nagyon szép lett, igazán megérte a fáradozást!
Milyen zöldről és savanyúról beszélsz?! Én nem látok semmit:-)

mammka írta...

Mmama! le ne merd szólni,hiszen gyönyörűűűűűű! ha én ilyet tudnék! Ez hatalmas munka volt,ilyen nagyba bele se kezdenék,mert soe fejezném be!
Gratulálok!!!!!

Princi írta...

Hűha, ez igencsak időigényes lehetett! De megérdemelted Magadtól, hogy végre valami otthon is maradjon, ne csak ajándékba...
Nagyon szép lett!

Barbi írta...

Nagyon szép lett! Gyönyörűvé varázsolta az ablakod!

Bea írta...

Nekem nagyon tetszik, én imádom a horgolásokat. Hiba meg nincs benne, szerintem.

bruercsi írta...

Hát ez nagyon szép lett! A horgolással én még úgyabbul vagyok. Sajnos az egyetlen kézimunka a horgolás, amit képtelen vagyok megtanulni, nem a rövid pálcára gondolok (mert az még megy!) Egész egyszerűen valahogy ez nekem egy kicsit "kínai".
Cserébe a lakásunkban sok csipke terítő van, mert értékelni viszont nagyon tudom!! :)
Mmama,drága! Nem egészen értettem a megjegyzésedet nálam a családdal és a harmadik bloggal kapcsolatban, melyik blogról van szó?

bruercsi írta...

Hopszi! Talán Paminának blogjáról? Most ugrott be! Az én esetem nagyon bonyolult és az udvarias kerülés már lehetetlen! Már gondoltam rá, hogy megkérdezem azon blogos társaim véleményét, akik szintén hasonló státuszban vannak a saját gyermekük családjában vagy nekik is van egy ilyen családtagjuk, de olyan messzire kellene visszamenni a múltba, hogy érthető legyek, hogy annyi időt elvárni mástól, udvariatlanság lenne...

mmama írta...

Drága Ercsi ! Én háromszoros "státuszban" vagyok !
És tuti egyre gondolunk.
Szerintem megérne egy misét a téma.

Jolimama írta...

Drága Exi! Gyönyörű lett a függönyöd. Milyen cérnából horgoltad?
Ha van is benne hiba, azt csak Te tudod, és Te látod.
Nagyon sok munka van benne, de öröm látni mindig, ha az ablakra nézel.

mmama írta...

Jolimama ! Neked látnod kell, hiszen mestere vagy a horgolásnak.
De nagyon örülök ,hogy igy vélekedsz.
Piroskából van. Vékonyabakkal sokkal
illetve még nehezebben boldogulok.
Most már ez a harmadik nagyobb darab
amit kitartóan sikerült elkövetnem.
Szándékozom még folytatni.

Mindenkinek köszönöm a vélemény nyilvánitást, Jolimama és Judit vitt
bele a dologba, ugy érzem érdemes volt.

eli írta...

Hat ez nagyon szep fuggony...imadom a hogolt dolgokat foleg a recze horgolas megy jol nekem is:-)