2008. december 29., hétfő

Köszönöm.......

Szeretném megköszönni Mindenkinek a jó kivánságokat,
a kis csomagocskákat, lapokat amiket nem is gondoltam, hogy kapni
fogok. Most döbbentem rá, hogy sokkal többen gondoltok rám, mint azt én hiszem.
Nagyon jólesett.
Látom, hogy az ünnepek alatt több idő volt a böngészésre, mert új látogatók is
jöttek. Bárki , bármikor szivesen látott vendég, gyertek minél többen.
Nekem a böngészés korlátozódott a 23. -ára, ekkor sikerült feltennem a számlálót is. 24.- 25.- a családé volt , mint egy mediterrán klánt képzeljetek el.
Nagyon jól éreztük magunkat.
Már 26.- án nem annyira, mert szinte valamennyiünket leteritett egy
rota-virus féle. De ugy ahogy kell, rendesen.
Az igazság az, hogy a Danin már akkor kezdtek kiütközni a jelek mikor itt voltak.
Tőle aztán szépen benyeltük mi is.
Én ma keltem fel azóta először, kóválygok, és hogy tényleg nem voltam jól azt
az is bizonyitja, hogy varrni, kézimunkázni sem volt kedvem. És ha már azt se..

Remélem holnap már még jobban leszek, és tudok egy összefoglalást csinálni,
valamint a jövőre nézve , ismertetném a magam magamtól való elvárásokat terveket.
Mert ennek lennie kell. Ez éltető erő. Én világosan átlátható tervek nélkül
ugy érzem magam mintha a levegőben lógnék.
Amugy kétlábbal állok a földön.

Megpróbálom ezt már ma is, akárhogy húz is az ágy.
Legyen szép napotok.

9 megjegyzés:

Kaoka írta...

Ez érdekes, mert szinte minden ismerősöm lebetegedett Karácsonyra, köztük én is.
Remélem jobban vagytok már. :)

F.Gina írta...

Gyógyuljatok meg, és minél hamarabb alkoss valami szépet :))

KicsiKató írta...

Mielőbbi gyógyulást a betegeknek! Nálunk szerencsére nem volt semmi gáz (hozzáteszem, éveken át megküzdöttünk egy-egy kisebb csapással karácsony előtt közvetlenül - csőtörés, konvektor kimúlás, idegbecsípődés, betegségek... Idén csak a konyhai neoncső dobta be a törölközőt, de azt pont sikerült kicserélni az utolsó napon:))

Csak azt akartam még írni, hogy a tervekkel kapcsolatban hasonlóan érzek hozzád, egyszerűen megőrülnék, ha csak úgy lógni kéne a levegőben... Szóval gyógyulj meg minél hamarabb és szövögesd a terveket!:)

Boldogságos, kreatívságos, megvalósult tervekben gazdag új esztendőt kívánok!!

Abile írta...

Mihamarabbi gyógyulást kívánok és kiváncsian várom a terveket - már ha megosztod velünk. :o)

katafolt írta...

Gyógyulást kívánok én is és azt,hogy a terveidet meg is tudd valósítani !

Naomi írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánok Neked és kis Családodnak!
A terveket pedig örömmel fogom olvasni... "Célok nélkül lehet élni, de nem érdemes!"

Nagyon boldog egészséggel, boldogsággal, és örömteli alkotással teli boldog új esztendőt kívánok!!!

mmama írta...

Lányok nagyon aranyosak vagytok köszönöm.
Délután varrogattam egy keveset, de el is fáradtam.
KicsiKató ! ma volt nálunk is a
szerelő, a cirkó még ? januárig kibirja, a tűzhely sütő része
megadta magát, ezekután a férjem
rátette a mosóporos vödröt a
fürdőszobai mérlegre, az meg eltörött.
Nem tudok mást mint nevetni magunkon.

Körmi írta...

Úgy látszik "hasonló szelek fújnak" felénk is. Nálunk is tönkrement a cirkó (igaz még bírta volna egy darabig, ha bírjuk az állandó robbanásokat induláskor), a gáztűzhelyünk is sztrájkot hírdetett (4 rózsából 2 nem akartak égni, ha a sütő ment. Na ez egy nagycsaládnál a vég!!) s a mérlegem pedig beázott (igaz még ősszel)s csupa rozsda lett, fogalmam sincs hogy ezek után mérne e? s a ráadás hogy én se maradjak ki semmi "jóból" betegen csináltam végig a karácsonyt. S most mit olvasok nálad? ...
"Nem tudok mást mint nevetni magunkon"...hát remélem is!!! nincs is jobb gyógyír mint humorosan felfogni a helyzetet!! végül is mit változtat a dolgon, ha idegeskedsz/ünk??!! a cirkó nem fogja tovább bírni, a sütő nem fog sütni, s a mérleg sem lesz egyben! ... örülök hogy rokonlelkek vagyunk :DDD

Gyógyuljatok meg gyorsan! s legyen nektek is szép napotok!!

Amaranta írta...

Remélem teljesen rendbe jössz nemsokára és persze a családod is! Nálunk a kisfiam náthás, már harmadik karácsonykor, remélem az utolsó volt!