2008. december 9., kedd

Megint egy ajándék.......




Csengetnek ! Kutyaugatás !
Megyek ki, postás autó.
Vártam én Barbi csomagját, de nem
gondoltam volna, hogy ekkora.
A csomag sérült volt, csak remélni
tudom, hogy minden benne van.

Aztán bontogatni kezdem, és előkerültek
a kék csodák.
A gyönyörüen himzett tetejű doboz,
a tű , olló, és cérnatartó szivecske.
egy sziv alakú tűpárna, és ami
őket rejtette, maga a zacskó, a kis arany szivecske
gombjával, és azon is rajta, még egy szivecske.

Mindezek mellé még egy sk. képeslap és egy
kedves hangú levél.

Nagyon szépen köszönöm Barbi.
Egyenlőre nem költözöm belé, még tapogatom,
simogatom ismerkedem vele. És majd mutogatom.
Szóval örülök neki.
Rengeteg kézimunka van rajta.Apró pici öltések.
És minden apró pici öltésben egy pici szeretet.
Érdekes, hogy sokkal kissebnek gondoltam volna
a kép után.
Egyenlőre meredek ki a fejemből, hogy ez az enyém.
Ez kétségtelen, hiszen itt fogom, muszáj elhinnem.
Pedig igaz. Ismételten köszönöm. Örülök.

7 megjegyzés:

Barbi írta...

Ismételten nagyon szívesen! Úgy örülök, hogy te ennyire örülsz! Sajnálom, hogy megsérült a csomag, mintha a kutya szájából húzták volna ki! De úgy látom, maga az ajándék épsében maradt! Használ egészséggel, ne csak nézegesd!!!:-)
És persze, hogy az utolsó cérnáig a tiéd! Fortuna így akarta!

Barbi írta...

Javítok: épségben, és használd. Kicsit gyorsan írtam izgalmamban.

mmama írta...

Én is ugy izgultam, és nagyon örülök.

Abile írta...

Nálad is nagyon jól mutatnak! Gratula!

mammka írta...

Gratulálok Mmama! Gyönyörűek!
Én még tartozom Neked,de ami késik,nem múlik....:)

mmama írta...

Mammka miért tartoznál ? nem értem ?

Amaranta írta...

Dobtam neked egy hógolyót :-)