2008. december 11., csütörtök

PUFF......


...eltalált egy hógolyó ! AMARANTA dobta nekem.
A hógolyó kérdez, én válaszolok.
Horoszkópod ?
Ikrek , ikrek aszcendenssel, puff neki négyen vagyok, mikor egy is sok belőlem, sokszor. A kinai horószkóp szerint viszont Tigris vagyok, az ő konspirációs készségével megáldva.
Egyéb események mikor születtél ? nem volt ez elég egy napra ?
Rossz szokások, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle ? körömrágás
Ha nyernél a lottón? nem játszom
Ha web böngésző: Google
Ha koffein: bögréből, hosszú, keserű
Szineid ruhában: UV.szinek és piros N E M !
Most mi van rajtad ? cappuccino szinű fehérnemű garnitúra, fehér gyapju
harisnyanadrág, világos farmer naci, mályva V kivágású pulcsi, és egy TTS.5 ös
tapasz.
Ha háziállat: kutya , cica
Amit soha nem választanál háziállatnak: rovarok, pók, stb...
Mit olvastál utóljára ? folyamatosan olvasok, és ujra, meg ujra olvasok két
könyvet. József A. és Ady összest. Mindkettő különleges példány , Apué volt.
A költők halála utáni első kiadások.Mindég itt vannak a kezem ügyében.
Amit legjobban szeretsz magadban? csak olyat mondok ki amit be is tudok
tartani. De azt betartom, ha beledöglök is.
10 év múlva, hol látod magad ?
Kétesélyes : pozitiv válasz: készülődöm
"hetvenkedni ". Negativ válasz: már szét hordott a szél...............
Legutóbbi nagyon jó élményed? - minden reggel nagyon jó, ha érzem
magam körül a létezést, és tudom hogy dolgom van.

JUHIZS !! elkapod ?




6 megjegyzés:

36évi írta...

Egy kérdés: Miiiiijaza tapasz?

mmama írta...

Évikém ! az az " épp hogy élek "
tapasz ami segiti a szivműködést.
puszi Neked!
Ja ! utalás ? OK ?

Barbi írta...

Hát ez nagyon jó volt Mmama! Lendületes, fiatalos, vagy csak én olvastam gyorsan? Dehogy! :-))))

mammka írta...

Nem Barbi,én is lendületesnek olvastam,csak kapkodtam a fejem..Mmama:szuper vagy!!!!!
tetszett a humorod is nagyon!
Úgy szeretnék és fogok is küldeni neked meglepit,nem felejtettem el,csak...csak...lassan odaér.:)

Amaranta írta...

Elsodortál, és nagyon jól esett :-)

Lehet, hogy a sajátomból kimaradt a mit olvastál? Vagy mégsem?

Ibcsy írta...

Nagyon tetszett:-)Annyira jó volt olvasni.