2008. december 30., kedd

Összegzés - Tervek


Amikor 2008. május 9. én megnyitottam ezt a blogot nem tudtam,
de nem is gondoltam át, hogy mi lesz belőle.
Ilyenkor az ember számot vet, összegez. Én azt szűrtem le, hogy
engem nagyon inspirál, serkent, és ami még nagyon jó, sok ismerősre
tettem szert.Közülük kikerült pár személyes kapcsolat, és a személyes
kapcsolatból két jó barátság. Ez a hozadéka ennek az évnek itt és most.
Nem tudom hányan néztek meg idáig, a számláló csak december 23. tól van.
De talán nem is ez a lényeg.
A lényeg az, hogy sokat tanultam, láttam és megtapasztaltam.
Ami Nélkületek aligha sikerült volna.
Ez a 125. bejegyzésem.
Folytatom a blogot jövőre is, szeretném ha továbbiakban is ilyen jó
hangulatú és otthonos lenne.
Mindenkinek köszönöm hogy velem volt itt.

És a terveim...........
Időrendi sorrendben az első és legfontosabb, hogy a novemberben
meghirdetett PIF játék végére pontot tegyek, január első felében
a várományosok megkapják a postát.
Az után a naptáram hónapképei jönnek sorra 2x 5 db os bontásban.
Mert már kettő kész van.
Egy kanapé takaró készitése magunknak.
Öt falvédő az öt unokának. És egy naptár az összes tartozékaival a leánynak.
Havonta egy karakter figura.
Ezek a fő vezér fonalak.
Január legelején meghirdetek ismét egy PIF. játékot, mert nagy kiváncsiságomban jelentkeztem egy külföldi blog társunknál játékra
és ugye a becsület igy kivánja. Kérlek Benneteket jelentkezzetek majd
a játékra, szivesen csinálom. Adni jó.
Aztán biztos lesz majd olyan, hogy kedvet kapok valamire hirtelen
és megcsinálom, vagy ajándék gyanánt készül valami apróság.
Szeretnék horgolni is, és egy megkezdett kalocsai teritőt is be kell fejeznem.
Időnként számon is lehet kérni, hogy az igéretekből mi van meg.
Egyenlőre ennyi.
Ha az egészségem engedi igyekszem a saját magam elvárásait teljesiteni.

Gondolom holnap sokan mentek társaságba, szórakozni, és nem a számitógép
előtt töltitek az Óév utolsó óráit, ezért én most kivánok Mindenkinek

BÉKÉS BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT !


18 megjegyzés:

F.Gina írta...

Hát ez beillene 5éves tervnek is :)))
Neked és a családodnak is nagyon boldog, békés új esztendőt kívánok !

Jolimama írta...

Azt kívánom, hogy minden terved válhasson valóra.
Boldog Új Évet szeretettel: Jolimama

gedeonviki írta...

Jó látni, hogy Neked vannak terveid!
Kívánok ezek eléréséhez Neked és Családodnak szebb, boldog, békés új eszetndőt!

MARIKA írta...

BÉKÉS BOLDOG ÚJÉVET ÉS KIVÁNOM HOGY ÁLMAID ÉS TERVEID VÁLJANAK VALÓRA MARIKA

Barbi írta...

Mennyi és milyen szép tervek! Sok erőt, időt hozzá Mmama! Boldog új esztendőt!

Anyus írta...

Kívánom hogy minden terved teljesüljön.
B.U.É.K.

zazálea írta...

Legyen minden úgy az új esztendőben, ahogyan szeretnéd! Én ezt kívánom nagy-nagy szeretettel.

maca írta...

Kívánok neked egészséget a terveid megvalósításához!

ezkriszti írta...

BUÉK!
Szép tervek! És meg is fogod csinálni. :-)

Ibcsy írta...

Boldog új évet! Biztosan sikerülni is fog:-)

Abile írta...

Drága Mmama! Az ajándékod megérkezett... sikerült ámulatba ejtened. Nagyon-nagyon köszönöm!
Legyen nagyon boldog az új esztendőd, sikerüljön minden tervedet valóra váltani egészségben, boldogságban!

Bea írta...

BÚÉK!!!

katafolt írta...

Békés,áldott újesztendőt !A terveket szép sorjában lássuk majd itt a blogon :-)

Naomi írta...

Szívből kívánok boldogságot, békességet a jövő évre (is)!!!

SILERIKA írta...

Boldog új évet kívánok! Jó egészséget, sok örömöt az elkövetkező évre.

Princi írta...

B.Ú. É. K.! Váljon valóra minden szép terved!

Péter bácsi írta...

Mennyi kedves ismerős, s mindez az internetnek köszönhetően!
Kívánok, hogy a 2009-es év is ilyen tartalmas legyen!

Amaranta írta...

Kívánok neked erőt, egészséget, jókedvet a terveid megvalósításához!

És nagyon köszönöm azt a sok-sok szépet és jót, melegséget, amit tőled kaptam!

Kívánom, hogy sokszorosan visszakapd azt a sok jót, amit adsz!