2009. január 11., vasárnap

Blogbarátság .....


Most kaptam ezt a megszólitást, Kaokától és Zsuzsitól.
Igy igaz, a blog világában személyes ismeretség nélkül is alakulnak barátságok.
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindkettejüket ismerhetem
személyesen. Köszönöm, ha ugy érzik hogy barátként jutottam eszükbe.
A teljesség igénye nélkül én is megkezdem a fel sorolásomat, anélkül hogy
előre megnéztem volna mások kit jelöltek.
Sajnos kevés a nyolc hely, de ennyit lehet, ime :
AMARANTA, NOÉMI, ANYUS, MARIKA, EZKRISZTI, ABILE, JUHIZS,MONIKA.

7 megjegyzés:

mammka írta...

Drága Mmama! Olyan megható számomra ez a virtuális fonó-barátság!!! Köszönöm!!!!

MARIKA írta...

DRÁGA MMAMA! Nagyon szépen köszönöm ,hogy a barátod lehetek !!

Abile írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál. Remélem még nagyon sokáig leszünk barátok. :o)

Anyus írta...

Köszönöm hogy gondoltál rám és hogy a barátod lehetek:)és ez így is marad:)

Naomi írta...

...hogy a barátaid közé tartozom...örül a szívem!!!

MARIKA írta...

NÉZ BE HOZZÁM EZ CSAK A TIED TŐLEM . DE TE ADD TOVÁBB

bruercsi írta...

Na, én egy kicsit elkéstem, de én is írtam Neked , nézz be hozzám, kérlek!