2009. január 8., csütörtök

Cserebere...



Elküldtem és megkaptam a cserebere akció
szóban forgóságait.
Marika és Ancsa is sokkal több mindent küldött mint amit
megbeszéltünk. Szerintem túlzásokba is estek. Nem vártam ennyi mindent.
Nagyon köszönöm mindkettejüknek, nagyon örülök .
Remélem a babáim is örömöt okoznak új lakhelyükön új tulajdonosaiknak.
Mint látható működik az Edith által létrehozott " Tőzsde ".
Most nagyon dolgozom, de februárban ujra lesznek cserélni valóim.
Ezt akkor és ott fogom jelezni.

Most megyek és ujra végig nézegetem a frissen kapott kincseimet.
Marika kukacolt táskáját, a kis rózsakosarat, amit már ki is tettem a
nappali asztalára, Ancsa apróka tűpárnáját, a szép fonalakat, és a horgolt
csillagokat, nem beszélve a sok szép anyagról, csipkékről, ici-pici gombocskákról.
Nagyon köszönöm mégegyszer.
Ha van kedvetek örüljetek velem.

10 megjegyzés:

mammka írta...

Ez igen!!Mmama,én örülök veled!!!!és még tartozom neked....Igyekszem....

mmama írta...

Dehogy tartozol.
ugye mennyi minden , és milyen szép ?

bruercsi írta...

Ejha! Jó csere! A Te babáid ilyen sokat érnek, ezen nem is csodálkozok!Hiszen gyönyörűek.

MARIKA írta...

De jó veled örülni !

idi írta...

Nagyon örülök.már megérte elindítani.

Abile írta...

Nagyon sok szép dolgot kaptál! Ebből is látszik, hogy mennyire csodáljuk a babáidat! :o)

Barbi írta...

Megint játék! Mik a kedvenc filmjeid? Olvasd el az enyémeket! Csodás dolgokat csereberéltetek!

helen írta...

Én nagyon örülök veled!!! Csak azt a kukacolt táskát feledném... Gyönyörséges!

mmama írta...

Helen vedd fel Marikával a kapcsolatot.

SILERIKA írta...

Jó látni, hogy ennyire értékelik a munkádat, ennyi sok szép holmi.Én is örülök Veled? (már ha lehet)