2009. január 23., péntek

Folytatás........




A tegnap elkezdett "jó boszi" igy folytatódik :
A kirajzolt idomokat körbe varrtam, kivágtam , kifordítottam, és kitömtem.
Végtagokat felvarrtam, és a fejet beillesztve alaposan rögzitettem.
Meg varrtam a ruhát. Bő bugyogó fehér madeirából, alsószoknya fehér vászonból,
amire egy frissen horgolt 8 cm os szegély került.A ruha kétrészes, a Zen kollekció
anyaga, kombinálva fekete bársonnyal, nyakán diszkrét fehér csipke gallér.
Lábán sötét szürke harisnya van.
A haja szürke gyapjú, amiből hetyke kis kontyot frizuráltam.
Most igy várakozik amig elkészül a kalap, a cipő, a kötény, és a söprű.
Majd azt is mutatom. Mivel ezeken a legtöbb a kézimunka, kell rá a hétvége biztos.
Már van gazdája.

6 megjegyzés:

Luna írta...

Szia!

Nagyon tüneményes Boszi lett belőle :)

Ahogy ott ül, nagyon bájos :)

Julcsi írta...

Állati! Akarom mondani boszorkányosan jó!!!

MARIKA írta...

De jó a kis Boszika !

ezkriszti írta...

De jó hogy már van gazdája is!
Szépen alakul a bababiznisz. (remélem)

mmama írta...

Kriszti ez nem biznisz .
Ez baráté, tudod nálam igy van a sorrend, előbb a barát , aztán az önös érdek.

Abile írta...

Nagggyon jó lett! :o) Igazán csinos kis boszi!