2009. január 28., szerda

Függőségeim..........


Szerikától
kaptam a kérdést, számoljak be öt függőségemről.

Kicsit gondolkodtam a válaszon, aztán megkérdeztem férjuramat, talán kivűlről
másként látszik, mint ahogy én érzem. Meglepően egyformán gondolkodtunk.
Első és legfontosabb a család . Ez ugye nem szorul magyarázatra.
Második a kis állataimmal való törődés, nem tudok és nem is akarok nélkülük
élni. Hűségesek, hálásak, és kiszolgáltatottak. Törődést igényelnek, és azt
tőlünk megkapják.
A harmadik helyet holtversenyben foglalja el a varrógép, a babák, a horgolótű,
a himző keret, tű, cérna, olló, stb. Ezen elfoglaltságok preventiv és rehabilitációs
erővel birnak, ez bizonyitott tény.
A negyedik a tenger. Ez egy kis magyarázatra szorul.
Kint ülni a tenger partján, csak a viz moraját hallgatva, és körös körül a végtelen
semmi, számomra az az igazi szabadság érzete. Közben a víz minden mozdulata
más színű, a kisodrott kavicsok üzeneteket hordoznak, kérdéseket vetnek fel,
napszaktól függően a hold, vagy a nap csillogása rejtélyes fényeket tükröz a vizen.
Ez a függőségem is meglátszik a környezetemen. Van sk. készitésű faliképem
tengeri mütyőkből, és rengeteg más relikvám is innen. Mondhatni gyüjtemény.
Az ötödik szorosan kapcsolható az előzőhöz, az az utazás.

Kiváncsi lennék Anyus , Marika , Luna , Palócprovance , Ágni
függőségeire



5 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szépeket írtál a tengerről... olyan jó volt olvasni! :o)

AZ ÁLMOK VALÓRA VÁLNAK írta...

Nagyon szép a leirásod a tengerről én még nem látam a tengert de most ott éreztem magam .Köszönöm hogy kiváncsi vagy a függőségeimre, kettöt ugy is tudsz

mmama írta...

Na igen ! A tengerről nem lehet eleget beszélni, látni kell, de érezni csak akkor fogod ha visszamész.
Az idén nem fogjuk meglátni, de nem éljük meg tragédiaként.
Majd jövőre ha egészségünk engedi....
Addig nézegetem a köveimet, csigáimat, és a képem amit csináltam.

Ahama írta...

:) egyszer majd szervezünk egy közös utat Görögországba.

Anyus írta...

Köszönöm a meghívást a játékra, és gyönyörűen írtál a tengerről.