2009. január 28., szerda

Kézirás.............


Folytatjuk a bemutatkozást ?
A kézirásunk is sokat elárul rólunk.
Ahamától kaptam a játékot, csak egy darab papir és toll kell hozzá.
1, ird le a nick neved , és ( nem kötelező ) a kereszt neved.
2,milyen kezes vagy ?
3,melyik betűt szereted legjobban leirni ?
4,melyik betűt szereted legkevésbé leirni ?
5, ird le : A fürge kis vörös róka átugrik a lusta kutyákon.
6, nevezz meg 5 személyt akiknek továbbadod a kérést
Barbi , Naomi , Amaranta, Ancsa , Évi 36

Grafológiához értők kéretik az értékelést privát közölni, vagy titkositsák 100 évre.

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Ez nagyon érdekes játék, köszi! :)

36évi írta...

Köszi, vettem, később megcsinálom.

Amaranta írta...

Köszi, ez most felcsigázott, bár nagyjából tisztában vagyok vele, hogy milyen gyengeségeket rejt az írásképem :-)

NAgy munkában vagyok, csak nem tudom egyenlőre mutatni még, de ennek a játéknak holnap szerét ejtem.