2009. január 16., péntek

Lovak...





Helyére került a lovas takaró.
160X190 - es nagyságú .
A keretek tűzése elég nehézkes volt , a gép alatti forgatás miatt.
Az üres kockákba kétoldalú ragasztó segítségével varrtam fel a kis mintákat.
A kedvenc kockám a Marikától kapott saját festésű narancsos darab.
Ebbe csak egy szívecskét hímeztem , hogy gyönyörködhessek a véletlen adta
mintába.
A hátlapja, egy mások által kidobásra ítélt új pamut dunyha huzat.
Vasalni kell- hát kidobjuk címszóval, én megmentettem és itt várta a beteljesülését.
Köszönöm a hozzászólók észrevételeit, hasznosítottam a tanácsot.
Jó volt dolgozni rajta, remélem használni is jó lesz.

19 megjegyzés:

Bea írta...

Egész jó lett. Nekem nem nagyon tetszenek az ilyen naturális ábrázolások a foltvarrásban, de ez lehet, hogy kivétel. Nekem is van egy ló-imádó ismerősöm. Rá gondolva kérdezem, hogy hol lehet kapni ilyen anygot? anyagot

MARIKA írta...

NAGYON SZÉP LETT .

mmama írta...

Bea a muszormehaz.blogspot.com
Nyikitánál lehet kapni.

Barbi írta...

Nagggyon jó lett! Remekül mutat!

leda írta...

Nekem is tetszik! (Bár én eleinte biztosan nem mernék kényelmesen ülni rajta :))

F.Gina írta...

Milyen jól összehoztad ! A tanulság, nincs olyan, amit egy foltvarró ne tudna hasznosítani :))

mmama írta...

Köszönöm , de én csak koca foltos vagyok. Minden darabom AS. modell
( ahogy sikerül )

Naomi írta...

Gyönyörű lett!!! Nagyon ügyes vagy!Szuperul mutat a kanapén!!! :o)

katafolt írta...

Szép lett.A szignót szeretem a legjobban :-)

Amaranta írta...

Nagyon jó lett! Nekem a szívecske lett a szívem csücske belőle :-DD

Nekem az lett volna az első mozdulatom, egy simogatás után, hogy magamköré tekerem!

bruercsi írta...

Egy-pár napig nem járok erre és tessék, micsoda csoda született!
Nagyon szép, de csatlakozok Lédához, rámertek ülni úgy, zuttyanósan? Én úgy sajnálnám szegény pacikat beteríteni a hátsómmal! :))

Julcsi írta...

Jóóó! Nagyon jóóó!!!
Én csak állnék fölötte és nézegetném:)
AS modell:)))

szerika írta...

Hogy miket tudsz, nagyon szép!!!!! A szívecske különösen ::))

Abile írta...

Nagyon szép lett. A színek és a lovas mintás is nagyon-nagyon tetszik!

Anyus írta...

Ez gyönyörű, én bizti nem mernék ráülni:)

mmama írta...

Köszönöm hogy megnéztétek.
Azt mondtam a papának, nyugodtan rá lehet fetrenkedni, ez ugyis túl él engem. Mire Ő, na addig még sok ilyet
csináljak sokáig.
Ugyhogy szabadon gyárthatok takarókat
mert szaván fogom. Nincs többet apelláta anyag vásárláskor.
Aztán rá is feküdt:))D

Mamis írta...

Ez annyira jó lett!Csak csodálom ami a "kezedközül" kikerül!

mmama írta...

Ó Mamis köszönöm !

Juhizs írta...

Nekem is tetszik, de az első fotó kinagyítva csak homályosan látszik... irgum-burgum ! :-)