2009. január 22., csütörtök

Minta


Többen kértetek tőlem baba ez + az szabásmintát.
Ami a saját készitésem, arról sajna nem tudok adni.
Azon egyszerű oknál fogva, mert rá rajzolom az anyagra.
Igy ahogy itt látható.
A fejhez arányosan kimérem, és a ruhához összeválogatott anyagot
is kikészitem, hogy tudjak gazdálkodni belőle,
Ugyan igy készitem a kiegészitőket is, pl: cipő.
Látjátok milyen mérhetetlen lusta vagyok ?
Elnézést kérek , ha valakinek nem tudtam adni szabásmintát,
ez nem irigység, ez a rossz szokásom miatt van.
Ezer bocs..........

2 megjegyzés:

Abile írta...

Szerintem így is elég jól látható! Olyan jó látni - részletekből - hogyan is "születik" meg egy baba nálad! Szívesen látnék még fotókat... ha van rá időd és kedved.

mmama írta...

Jó , majd fényképezem, ezt már
gatyába ráztam, de akkor már innen
majd láttatom.