2009. január 12., hétfő

Naptár képek 2.




A november végén elkészült Gina ihlette naptáramhoz akkor
elkészült két hónap , a december és a január hónap képe.
Most következő hat hónappal lettem kész.
Minden hónap képe ugy készült, ahogy kimondtam a hónap nevét
mi jutott először eszembe.
február - tél vége , busójárás
március - tavasz illat a levegőbe, még nincs lomb korona, de a koraiak már
kibújtak a földből.
április - szeszélyes, de a húsvét uralja.
május - a szerelem hónapja , rózsák,muzsika.
június- az első gyümölcsök vidáman mosolyognak.
július - a nyár közepe, napfény, nyaralás.
A hiányzó hónapokat, szám szerint négyet a következő hónapban
csinálom meg.
Nem is gondolkodom rajta előre, majd ugyan ezzel a módszerrel
csinálom.
De annyi örömöt találtam benne a készitése során, hogy megszerettem.
Mikor elmegyek a falra feltett naptár mellett a szememmel mindig megsimogatom.
Februárban biztos a busó kereplőjét is fogom piszkálgatni, mert az csörög.

A másik jó dolog pedig az, hogy sokszor jut eszembe róla Gina az ötlet anyja.
Már Amaranta is naptárt csinál mint hallom.
Nem kéne egy naptár készitők klubja ?



6 megjegyzés:

F.Gina írta...

Látom ám, és örvendezek :)))
Nagyon jó lett, és még jobb, hogy ilyen jó kedvet okozott. Már ezért érdemes volt kitalálnom. Majd jövök én is a képekkel, és küldöm majd a meglepidet, ha végre kiástam az anyagaimat a karácsonyfa alól :))

Zsuzsi írta...

fantasztikusan jó, nagyon tetszik, sikerült megragadnod a hónapok lényegét.

MARIKA írta...

Mmama nagyon jol sikerültek .

mmama írta...

Köszi lányok !

Zsuzsi disziteni akarod az otthonodat, ez tökéletesen megfelel,
és még funkciója is van.

Amaranta írta...

Nagyon tetszik! Eredeti mindegyik. Az ok a horgolt tyutyuk áorilisban fenomenálisak!

Abile írta...

Nagyon jók! És az, hogy ez Neked csak úgy beugrik... gratulálok! :o)