2009. január 6., kedd

OLVASÓNAPLÓ !

Amire Ejjkukk kiváncsi az az, hogy mit olvastam az elmúlt évben.
Előre bocsátom , nincs dicsekedni valóm.
Gyors olvasok, ám ez nem azt jelenti hogy sokat is. Sajnos.
Viszont ha könyvet veszek a kezembe, azt két nap alatt kiolvasom.
Tavaly ilyenkor olvastam Hillary R. Clinton Élő Történelem c. könyvét.
Azt hiszem az írót nem kell bemutatni. Gyerekkorától peregnek az események
egészen a Fehér Házig. Egy asszony sorsa, összefonódva a történelemmel.
Csillogás, pompa, gyomorgörcs, és megaláztatás, pénz, politika.
Valahogy nem lettem irigy Hillaryra.
De a könyv nagyon tettszett, szinte befaltam.
Aztán hosszú szünet következett.
Kerti kapirgálás, varrogatás, befőzés, könyv nélkül.
Majd jött a nyaralás, mindig viszek könyvet is, mondom a fiamnak
van még olyan könyvetek amit nem olvastam ?
Hümmögés.. fejvakarás... - hát talán ez , és kezembe nyomta
Havas Henrik Kurvaélet c. könyvét.
Nyaraláshoz úgyis a lazaság dukál, elvittem.
A Tanár Úrtól megszokott könnyedséggel , némi iróniával,
fűszerezett , egyáltalán nem kertelő stílusú könyvet olvastam.
Szinte döbbenten. Olyan részek is vannak benne, amit az első olvasatra
nem tudtam felfogni, igy azt a részt ujra olvastam.Láttam a betűt, de az agyam ??
Egy más világ tárult ki előttem, egy tőlem teljesen idegen, pedig nem érzem magam
prűdnek. Valami sajnálattal és szánalommal vegyes érzéssel tettem le a könyvet.
A harmadik könyv a teljesen friss kiadású Mihancsik Zsófia Friderikusz Eddig c.
könyve.Tudom , hogy Fridi megosztó személyiség, nem is foglalok állást, ez ügyben.
Olyan magasságokban jár egy-egy témánál, amire a magamfajta szürke polgár
csak rácsodálkozik, nem is beszélve a néven nevezett szereplőkről. Háááát !!!!!
Lehet hogy lóg a levegőben 1-2 per ?
Ennyi telt tőlem, mentségül szolgáljon, hogy a két hozzám nőtt verseskötetem
Ady, és József A. ma is volt már a kezemben.

Kiváncsi lennék Marika, Barbi, Abile olvasónaplójára.

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Köszi Mmama! Nemsokára meglesz a bejegyzés!

Abile írta...

Köszönöm. Este otthon írok. :o)

Abile írta...

Írtam. Köszönöm, hogy kiváncsi voltál rám.