2009. január 3., szombat

PIF. ELKELT !



Kedves Barátaim a meghirdetett játékra megvan a három jelentkező.
1. Marika
2.Péter bácsi
3.Ágni
Nagyon örülök mindhármótoknak.
Külön - külön meg irtam , hogy kérem a cimeket a privát mailomra
küldjétek el. Már csak Ágni az adós ezzel.

Kérem a türelmeteket, nem szoktam kimeriteni a 365 napot , most is
igyekezni fogok.


A novemberi meghirdetett játékomat megkezdtem teljesiteni.
Abile már megkapta a képen látható babát. Bővebben , és nagyon jól
részleteiben is bemutatja , ha érdekel valakit nézze meg a blogján.

Most Anyus és Ejjkukk következik.
Nekem nagyon izgalmas és érdekes a játék.

Most pl: én jelentkeztem harmadiknak egy külföldi blogba, és mi történik ?
Az én játékomra a harmadik jelentkező is külföldi.

Tehát van mit csinálnom kezdődhet a munka, ami egyben terápia, és
szórakozás is.

Nincsenek megjegyzések: