2009. január 1., csütörtök

Rend .. és PIF.


Megköszönök minden jó kivánságot, és ezzel a lendülettel
kezdetét veszik a 2009. év dolgos hétköznapjai.
Mert ez a dolgok rendje. Ma még lehet egy kicsit " összekapni "
magunkat, de holnap már tenni kell valami hasznosat is.

Az ünnepi barangolások közepedte, rábukkantam MELISSA
blogjára.Volt még egy üres hely a PIF. játékára, és belém bujt a
kisördög!!!! Én nem tudok angolul, Melissa nem beszél magyarul,
Salt Lake City - ben lakik, vajon ha jelzem hogy szeretnék játszani
megérti e? elfogadja e ? És egyáltalán igy ismeretlenül mit kezd velem?
Még itt egymás közt is kétségeim vannak, jól választom e meg az ajándékot
amit küldeni fogok. De Melissa felvállalt. Thank you Melissa.

Ez arra kötelez engem hogy meghirdessem a sorban a negyedik

Pay it forward játékomat.
My Own Place blogja után.


Bárki játszhat akinek blogja, képtára van.

Az első három jelentkező aki commentet ir ide az saját kezüleg készitett ajándékot kap 365 napon belül.
Cserébe előre kell fizetni. Meghirdetni a játékot saját blogban képtárban.

Nem kap ajándékot aki ezt nem teszi meg.


Remélem lesz vállalkozó szellemű jelentkező.
Én szeretettel várok Rátok gyertek játszani.


10 megjegyzés:

MARIKA írta...

Bele vágok az ismeretlenbe remélem segítségemre lesszel nagyon kezdő vagyok .Azért csináltam ezt a blogot hogy találjak barátokat és barátságot . Magam vagyok mint a kis ujjam .Magamat tanitgatom .

mmama írta...

Marika nem vagy egyedül.
Mindenki segit mindenkinek.
Ennek a játéknak az a lényege, hogy
Te kiteszed az emblémát és a szöveget
a blogodra, és a Te 3 jelentkeződnek készitesz sk. ajándékot 1 éven belül.
Én pedig Neked küldök ajándékot 1 éven belül.
De én nem szoktam nagyon elhúzni a dolgot.
Kérlek a cimedet ird meg a mailomra,
hogy tudjam majd küldeni.

Péter bácsi írta...

Drága mmama! Köszönöm a kedves hozzászólásodat és jöttem is játszani, de olyant nem akarok ígérni, amit nem tudok betartani. Minden igyekezetem arra irányul, hogy segítsek valamilyen szinten a rászorulóknak, s már így is sokat vállaltam. De gondolatban résztvennék e nemes kezdeményezésben, s ha időm engedi inkább igéret nélkül csinálok valamit!Köszönöm a jószándékot!

mmama írta...

Kedves Péter bácsi !

Gyere igy , és amikor van időd és kedved elkészited amit szeretnél.
Nekem viszont lenne egy gondolatom.
Kérem hogy ird meg majd a cimed és
azt hogy hány gyereknek szoktál ajándékot adni. Mert ott a karácsonyfa alatt nagyon sok volt.
És akkor a húsvéti ajándékozásba
részt vállalnék.Majd időben el is
küldeném. E-mailom nyilt.

Péter bácsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Péter bácsi írta...

Kb 8-10 gyereknek kezdtem most segíteni, de sokkal többen vannak.

mmama írta...

Juj ! a cimes bejegyzést töröld ki.
Emailon vártam.
A házat láttam nagyon szép.
Konkrétat én sem igérek, de
valamennyi apró játékot hoz a nyuszi a szalmatercsi gyerekeknek.

Péter bácsi írta...

Rendben megtettem a kérésedet töröltem, annyit reggel még megteszek, hogy írok Emailt és megpróbálom az oldalamra feltenni a játékra való felhívást!

Ágni írta...

Kedves mmama,
én is szívesen játszanék. Kézimunkázni nem szoktam, de valamit ki tudnék találni ajándéknak. Hogy is kéne belevágni?

mmama írta...

Ágni mindent megirtam a blogodra.
Örülök a jelentkezésednek.
Harmadik vagy a sorban.
Kérem kis türelmedet.