2009. január 11., vasárnap

Terveim ..terveid..tervei....


Marikától kaptam ennek a kis fickónak a képét, aki az iránt érdeklődik
hogy erre az évre mik a terveim.
Az első és legfontosabb tervem, hogy megőrizzem ha mást nem de a
mostani egészségi állapotomat. És ez nem önzés, még ha annak tűnne is.
Mert ha ez igy marad, akkor a többi játszva meglesz.
Rengeteg varrás, sok és szép babák, és horgolások.
Szeretnénk eljutni pár napra egy határon túli barátnőmékhez.
Szeretném ha a gyerekeinknek , unokáinknak szükségük van rám,
mindig kéznél legyek.
És végül, de nem utólsó sorba szeretnék sok blog barátnőmmel
személyesen is megismerkedni.

A kis kiváncsi fickót tovább küldöm :
Barbinak, Bruercsinek, Szerikának, , mondjátok el terveiteket.

9 megjegyzés:

MARIKA írta...

Köszönöm hogy elfogadtad a kis kiváncsit.

bruercsi írta...

Köszönöm a kíváncsiskodást! :)

Abile írta...

Mennyi jópofa dolog megy "kézről-kézre" mostanában!

Barbi írta...

Köszönöm, nemsokára leírom!
Gyere át! :-)

mmama írta...

..............és a férjeddel nincs terved
a férjed

mmama írta...

Bocs , ezzel a fiókkal akartam
bejegyezni az előzőt.

József írta...

Na most talán sikerül....
Mind a kettő én voltam !

szerika írta...

Köszönöm, szépen, csokorba szedem és leírom.

mmama írta...

Papa ! kikapsz !
az én nevem alatt ne garázdálkodj.
Tessék megtanulni a sajátodat használni, irgum-burgum.