2009. január 31., szombat

VÉGE........


Vége a januárnak.
Nem szeretem ezt a hónapot.
De vannak jó dolgok is, igy hónap vége felé.
A babás fórumon, minden hónapban van valami közös varrás.
Ez a kis maci volt az e havi.
Az enyém ilyen lett, egy pici apróság.

Mostantól minden hónapban nyitok egy dossziét a képtáramban,
és a tárgy havi elkészült munkákat teszem csak bele.
A január havit már feltettem.

Igy jobban követhető lesz , hogy a tervezetthez képest mi készült el.

A horgolást is csinálom, de az csak kiegészités, és lassan is haladok vele.
Alakul a minta , és méééég nem bontottam !!!!!!!!!

4 megjegyzés:

MARIKA írta...

Mmama !nagyon aranyos olyan édes a kis szivecskével

Barbi írta...

Cukiii!

Ibcsy írta...

Imádom a macikat, nagyon aranyos lett.

Juhizs írta...

igen, láttam, mikor bekukkantottam hozzátok néhány pillanatra, hogy szives maci volt a feladat - aranyos :-) szívhez szóló...