2009. február 11., szerda

AZ ÉN VÍZÖNTŐM...................

Esténként mindig megkérdezi , na ma mi történt irtak valami érdekeset a " lányok "?
Igen kedves blog barátaim Ti. Aztán ha nem elég a válaszom akkor ide ül és nézelődik.
Párszor már válaszolt nekem a saját nevemen, nem kis felfordulást okozva.
Megdorgáltam, arra az volt a válasz, hogy ez nem is érdekli.
Mi lenne ha érdekelné !! Talán megtanulná használni a saját nevét?
Kipróbálom, mivel ez a mai nap az Ő napja én irok Neki itt.
És csak remélem, hogy ma is leskelődik egy kicsit. A családi " buli " szombaton lesz.
De addig is, a napján............

John Anderson

John Anderson, szivem, John,
kezdetben, valaha
hajad koromsötét volt
s a homlokod sima

Ráncos ma homlokod, John,
hajad leng deresen
de áldás ősz fejedre
John Anderson, szivem.

John Anderson, szivem John,
együtt vágtunk a hegynek,
volt vig napunk elég, John,
szép emlék két öregnek.

Lefelé ballagunk már
kéz-kézben csöndesen.
S lent együtt pihenünk majd,
John Anderson, szivem.

Robert Burns / Szabó Lőrinc forditása /

20 megjegyzés:

Bea írta...

Boldog szülinapot a Te Vízöntődnek!

MARIKA írta...

NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT A TE VIÖNTŐDNEK.

zazálea írta...

Ez bizony az én kedvencen is...

Julcsi írta...

Isten éltessen kedves, titkos Vízöntő!
Kívánok még sok-sok szépet és jót ugyanilyen szertetben!

Barbi írta...

Olyan helyesek vagytok! Boldog szülinapot a párocskádnak!

katafolt írta...

:-))

Boldog születésnapot kívánok én is a párodnak !

eli írta...

Boldog szulinapot a parodnak:-) az enyem is titkossan jar "kukkolni" a blogomra...egyszer o is irt megjegyzest az en nevembe a sajat blogomra...meg jo hogy idoben eszre vettem:-)))

Ahama írta...

Sok boldogságot Neki és Nektek:).
Azt hiszem ez a legfontosabb amit lehet kapni az élettől.
(enyém "John" is Vízöntő :) )

Abile írta...

Ppapa!! Boldog szülinapot! Legyen még sok-sok örömötök együtt egészségben, békességben! :o))

leda írta...

Isten éltesse sokáig!

36évi írta...

Hahó, Kukkoló!
Boldog szülinapot neked! :)))

Anyus írta...

Nagyon sok boldog szülinapot:)!

József írta...

Hölgyeim /csajok/ köszi szépen!!!!!!
Köszönöm, hogy vagy nekem mmama!!

mmama írta...

Én is nagyon köszönöm a kedves
bejegyzéseket, jókat derültem az olvasásuk közben.
Aztán mikor Apa elolvasta, megkérdezte hogy tud a saját nevével irni bejegyzést, és szépen megtanulta. Hm...

Luna írta...

Isten éltesse sokáig Vízöntő Urat! Nagyon sok boldogságot és minden jót kívánok Neki és Neked is!! :)

Julcsi írta...

Már csak azt áruld el, mit szólt a titkos bejegyzéshez?:)
Bár ilyen szép köszönőszavak után azt hiszem, tudom!

mmama írta...

Julcsi nem nagyon tudott szóllani.

Phoenix/Melinda írta...

Én meg csak itt bőgök... merthogy én ezt elbénáztam.

Sok meghitt, boldog órát kívánok Nektek.
Ismeretlenül is szeretettel: Melinda

Phoenix/Melinda írta...

Kedves mmama,
a válaszod annyire vígasztaló és szép, hogy a kincseim közé mentettem, nem a blogra...
Köszönöm.

mmama írta...

:)O !