2009. február 20., péntek

Haj - haj ...........


Kaptam egy csodálatosan szépen felfűzött tiszta valódi hajat.
1,20 cm volt.
Nagyon örültem neki, és már előre vetitettem hogy milyen könnyedén
fel fogom tenni a baba fejére.
Ahhoz képest úúúgy , de úúgy megszíívtam................
A mostani állapotot úgy sikerült elérni, hogy minden ujjam sebes.
Lapos fogóval "varrtam" és zsákvarró tűvel.
A gép kidobta maga alól.
Ez még nem a végleges frizura, most igy szárad pár napig.
Már abban sem vagyok biztos, hogy az elképzelt frizurát meg tudom csinálni.
Majd kiderül. De hát merjünk nagyot gondolni , sikerülni fog.

13 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ezt bírom benned! Ezt a jó hozzáállást! Fantasztikus vagy!

MARIKA írta...

Mmama !Te ezt is meg fogod oldani.Kezeid közül csak 100%darabok jönnek ki .

Naomi írta...

Azt a ...de élethű lett!!! Nagyon jó! Sajnállak, hogy megszenvedtél vele! ..persze, ahogy Téged ismerlek, újúlt erővel nekilátsz megint, és olyan lesz, mint álmaidban!!! :o)

Barbi írta...

Nagyon ígéretesnek látszik már most! Remélem a fején marad és sikerül megvalósítani az elképzelésed! Nagyon ügyes vagy Mmama! :)

zazálea írta...

Kíváncsi vagyok, milyen lesz a kész frizura! :o)

bruercsi írta...

Ójaj! Fel a fejjel!!! Drukkolok Neked!

martina írta...

Mmama! Ó,ó, szegénykém, ha tudtam volna...
de biztosan megoldod, csak a kezedre vigyázz, arra még szükséged lesz a következőkhöz is.

patchwitch írta...

hajráááááá! :D

semilin írta...

Péter bácsinál találtam rád és nagyon örülök! Gyógypuszi az ujjadra!

Abile írta...

Jaaaj, az ujjaidra vigyázz nagyon, mert aranyat érnek!
Nekem így is tetszik ez a "feldobott" frizura! :o)

Naomi írta...

Légyszi kukk át hozzám! Meglepi vár! :o)

Barbi írta...

Kukkants át!

mammka írta...

Nézz át hozzám, van ott Neked valami "meglepi".