2009. február 17., kedd

Naptár képek..............





Még négy képpel tartoztam magamnak.
Ismét az első megérzéseimre hagyatkozva lettek amilyenek lettek.

Augusztus : zöldség és gyümölcs dömping, mentsük ami menthető be a kamrába.
Legyen télen is egy kis üvegbe zárt napsugár.

Szeptember : erről a hónapról mig csak élek az iskola kezdés, és az alma szedés
jut elsőként eszembe. Három éven keresztül , az évnyitót követő héten rendszeresen vittek bennünket almát szedni.Ez úgy nézett ki, hogy oda állt egy IFA, feltetették velünk
a tornaterem padjait, majd nagy viháncolások közepedte leültünk, a kocsi elindult
X. Állami Gazdaságba, ott jó kis kárt csináltunk a hozzá nem értésünk miatt,
tele ettük magunkat almával, aztán másnap vissza vittek folytatni "áldásos"
tevékenységünket. Az almák mosolyogtak, úgy mint itt.

Október: a szinek érettek, homályos a reggel, vöröslik a nap, nehezen megy el a pára.
a szép színes fürtöket be gyüjtik, kipréselik, majd a gondos törődés után zamatos
folyékony arany cseppjei gördülnek a poharakba. Egészségünkre !

November : a kép felső sarkában egy pici kis mécses lángja lobog.
Úgy éreztem, hogy muszáj érzékeltetni valahogy az emlékezés lángját.
Rögtön igy kezdődik a hónap, nem tudtam elhagyni .A borongós alapszin is
érzékelteti, hogy megyünk befelé a sötétségbe.
Ám a hónap közepe felé , bármilyen sötét is van, kezd derengeni a fény.
A kis koszorú már azt jelképezi, és ha közelebbről nézzük, ott vannak a varró
eszközök, hozzá lehet fogni az ajándékok készitéséhez, ami már a decemberi
ünnep körhöz kapcsolható.

Meg van a 12 hónapom . Szeretem őket, örülök nekik.

9 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

nagyon jók, nekem az augusztus tetszik leginkább.
lefényképeznéd együtt mind a 12-t?

mmama írta...

Zsuzsi megpróbálom egybe besűriteni.
De nem hiszem hogy bárki mást érdekelne mert már annyiszor feltettem, de elküldöm Neked mailba.

Barbi írta...

De jóóóóók! :)))

MARIKA írta...

Mmama nagyon szépek de a november nagyon meg fogot .A kis mécses nagyon megható,mivel az édesanyám nov 2 án születet .Az ő érte ég ott rögtön ez ugrot be .

Abile írta...

Köszönjük... jó volt olvasni a kedves szavakat is hozzá. :o)

F.Gina írta...

Milyen jók hozzá a történetek, ettől olyan személyes lesz !
Találkozunk a közös varráson ? Még tartozom némi anyaggal :))

mmama írta...

Gina én nem megyek csak a baba talira. Ugyanott lesz ahol a kiállitás, egyeztess a fönénivel
( Évi ) és gyere el.

martina írta...

Mind jó, de az október különösen.

Amaranta írta...

Nekem az augusztus a kedvencem, és a november. NA meg a történetek hozzá! Ügyes vagy nagyon, én még mindíg csak a hímzéseknél tartok március első hétvégéjéig van rá időm.