2009. február 10., kedd

A postás hányszor csenget ??







Nálam ma egyszer, bár a csomag tartalmát tekintve többször is megtehette volna.
Emlitette Amaranta, hogy feladta a PIF- emet, de ezt álmomban sem gondoltam volna,
hogy ennyi mindent kapok.
Először is egy jó kis dunci boritékot kaptam, már ez olyan izgi volt.
Aztán beszaladtam vele, és tapogattam , miközben bontottam is kifelé.
Aztán előkerült egy zippes táska, mogyoró szinű. Aztán abból egy testvér nesszeszer.
Abból egy ujjatlan kesztyű, egy fejpánt, és egy kámzsa.
A napsütötte szinű fonalból, amit lelkesen nézegettünk a blogjában, és folyattuk a nyálunkat.
De még nincs vége, egy zacsiban apró mütyür konyhai fa eszközök lapultak.
És nem utolsó sorban egy kedves levél.

Ugye elhiszitek, hogy a könnyeim patakzottak ? Persze hogy az örömtől.
De ha csak egy darabot kapok akkor is örültem volna .
Amaranta sokkal többet küldtél mint azt a játékok során szoktuk.
Ennyit dolgozni miattam ? Hiszen ha valaki megtudja becsülni a kézimunkára forditott időt, és az idő értékét , sőtpláne a munka darab értékét, hát azt én tudom.

És csak annyit tudok érte cserébe mondani, hogy köszönöm.

5 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Na azért az ajándékokkal te sem szoktál szűkölködni! Nagyon jó látni, hogy így örülsz! Gratulálok!

Barbi írta...

Fantasztikus csomag ám! Gratulálok! És biztos, hogy kiérdemelted, mert olyan jólelkű, kedves és ügyes vagy! :))))))

MARIKA írta...

Mmama ! Veled örülök !Ismerős az érzés mert te már kétszer részesítettél engem ilyem meglepetéses örömben.Nagyon kedves és jo ember vagy és ezt mutatja az ajándék csomagod is.

Amaranta írta...

Nagyon örülök, hogy örülsz:-), és hidd el, hogy ennyit kellett kapnod és még úgy kellett visszafognom magam.

F.Gina írta...

Nagyon klasszakat kaptál :))