2009. február 28., szombat

Születésnap

A babázós topic második születés napját ünnepeltük.
A szokott helyünkön, ismét családias hangulatú napot töltöttünk jó páran.
Jó érzés volt a már ismert arcokat újra látni, és alkalmunk nyílt az újonan
megjelenőket is megismerni.
Volt húzogatós ajándékozás, szatyor büfé, és Évi meglepetése, a két szál
gyertyás torta.
Volt ötlet csere, fogások tanulmányozása, kész és még nem annyira kész
munkák nézegetése.
Nem utolsó sorban , jó beszélgetések, nevetgélések, és békés hangulat.
Voltak apukák is, akiknek itt megköszönném a türelmüket, mert egész nap
terelgették a kiskorúakat, hogy anyukák szabadon tudjanak eszmét cserélni,
töltődni.
A képtáramban található pár kép egy külön dossziéban a történtekről.
Nem kifogástalan a minőség, de remélem átjön a hangulata.
Képtár cím az oldal sávban található.
Én személy szerint nagyon jól éreztem magam.
Nagyon sok mindent kaptam, amit a következő bejegyzésben meg fogok
mutatni.
Nem ismétlem magam, egyszerűen jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó volt ez a nap.

6 megjegyzés:

MARIKA írta...

Örülök hogy jól sikerült a szülinapi talitok még sok ilyen jo és szép napot .

F.Gina írta...

Sajnálom, hogy nem tudtam menni, biztosan nagyon jó volt. Megkaptad, amit küldtem ?

Abile írta...

Biztos szuper lehetett! Ilyenkor sajnálom, hogy messze lakom Tőletek ... :o(

mmama írta...

Gina igen, Nálad már jeleztem,
de ma olyan fáradt vagyok, hogy holnap mutatom csak.
Köszönöm szépen.

F.Gina írta...

Kereszteztük egymást :)) Szívesen, remélem, fogod tudni használni !

beszand írta...

Megnéztem a képeket, nagyon jó lett volna veletek lenni! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, a képek magukért beszélnek.