2009. március 4., szerda

Elkészült...........






Hélia előbb-utóbb csak meg hozza a nyarat.

17 megjegyzés:

MARIKA írta...

Mmama!! HÁÁÁT ez megint nagyon szép .Vidám sok és szép virág igazi tündér . Csak az idő nagyon szomorú.

Barbi írta...

Fantasztikus! Az a papucs! Meg minden apró részlet! :))))

mmama írta...

Köszi lányok, a topicon megoszlanak a vélemények.
De hát ez vagyok én.

Anyus írta...

Nagyon szuper:)és a papucsa!!!

Julcsi írta...

Hűűűűű!

Naomi írta...

Csodaszép lett Hélia! Üde, jó időt-hívogató!!! Nagyon ügyes vagy!!! Elképesztően figyelsz a részletekre, és csodásan is kivitelezed!

Büszke lehetsz magadra,Mmama! Aki ilyet alkot...! Maradj mindig ilyen!!! Amíg jól érzed magad alkotás közben, és örömet szerzel elsősorban magadnak, másodsorban pedig nekünk, addig nincsin semmi gond! :o)))

Ibcsy írta...

Csatlakoznék Barbihoz! Annyira tetszik, hogy nálad minden apró részlet a helyén van! Szépséges:-)

Viktória írta...

Fantasztikus Vagy! Azt tudtam, h minden apró részletet kidolgozol, de h még körme is van...:))))

Amaranta írta...

Most így közelről a kalapja... még én is elfogadnám :-)

Az az aranyos hálószerűség micsoda a haján? Olyan mintha nap aranyozná be!

mmama írta...

Pontosan igy gondoltam én is, hogy a nap csillan meg a haján.
De nagyon elment tőle a kedvem......

Ida írta...

Gratulálok én is.

Az e-mailra:természetesen.

Ida

Princi írta...

Nem tudom miért ment el a kedved tőle? Nem vagyok topicolvasó, talán onnan ered a szomorúság?
Nagyon szép és egyedi, különleges minden babád, rengeteg szeretettel és odaadással készülnek, ez látható rajtuk. És van mit nézni rajtuk, annyi apró, finom kis részlet, értékes kézimunka...
Kinek van benne kifogásolnivalója???

mmama írta...

:)) ?

Princi írta...

...valamit félreértettem, bocs ..:(

mmama írta...

Princi nem értettél félre semmit.
Ami tulajdon kép elvette a kedvem az
a társalgási stilus.

Nem itt a blogok között !

Péter bácsi írta...

Neked aranyból van a kezed!Az a baba sem rettenetes, de jópofa.

mmama írta...

Köszönöm, ha többen is igy látjátok
már nem volt hiába valóság megcsinálni.