2009. március 1., vasárnap

Még mindig tegnap.........



Az előző bejegyzésben igértem , hogy megmutatom
amiket kaptam a talin.
Gina küldött nekem anyagokat és egy kis valami tartót aminek a hátulján van egy titkos rekesz, az elején egy szépséges virág.
Amarantától kaptam 4 és fél gombolyag horgoló cérnát, és a napsugár hajú
Tildás babát, amit apa elnevezett , mától Fakanál a neve.
Ejjkukktól kaptam egy dobozt, telis tele kincsekkel, anyagok, filc, gyöngy,
szalagok, nemez virág, tűtartó, és maga a doboz is érték számomra.
Évitől megkaptam az egész húsvéti dekorációhoz való tojás, és pipi mennyiséget.
És gazdagabb lettem minden mosolygó szempárral, mert mindenkivel szembe néztem.
Köszönöm lányok.

6 megjegyzés:

zazálea írta...

Gyerekkoromban erre mindig ezt mondtuk: öcséééém....
Na, most is hasonlót.:o) Sok szépet készíts belőle, csak ahogyan szoktál. :o)

MARIKA írta...

HÁT TÉNYLEG ÖCSÉÉÉM !!NEM SEMMI ENNYI SOK SZÉP DOLOG .

Princi írta...

Ejha! Rég volt időm erre kukkantani és mit látok?! Nem fogsz unatkozni ennyi szépség mellett, az biztos.
Nem tudtam, mire is hasonlítanak a Tilda babák, de valahogy valami zavart bennük, az aránytalanul kicsi, érdekes fejforma. A Fakanál telitalálat, tényleg arra emlékeztet leginkább. Remélem nem sértem meg a Tilda rajongókat :).

martina írta...

Neked sem volt rossz programod:)

Abile írta...

Amindenit! Mennyi gyönyörűséget kaptál! :o)

Palócprovence írta...

Játékba hívlak:
palocprovence.blogspot.com/2009/03/ismet-egy-jatek.html
:))