2009. március 26., csütörtök

Megérkeztem................


Tegnap értesitett Csigi
hogy megérkeztem hozzá.
Illetve megérkezett az a rongy darab amit a (M)Ilyen vagyok játékra kreáltam
magamról.Mikor jelentkeztem a játékra, kétségtelen volt számomra hogy a
blogos képemet csinálom meg.
Sokan kérdezik szinte folyamatosan, hogy miért ez a profil kép a profilom képe.

Akkor most elmondom nevessetek Ti is.
Tavaly május elején váltottunk a " sárga déligyümölcs " mélről, mert egyre
savanyúbb volt. A G. - re kaptam meghívót. Ennek tanulása közben tévedtem arra
az oldalra ami ajánlatot tett a blog készítésére.Én meg követtem az utasításokat
és klitty ide, klatty oda , arra eszméltem blogom van.

Aztán látom a kép helyét - oda irva : profilom képe. Nna gondoltam kismillió
másfajta képem van, de profil............
Sokadik próbálkozásra sikerült ezt a képet csinálnom magamról.
Booldoogsáááág !!!!!!!!!!! van profil képem :D))
Még feltenni is sikerült!
Ragaszkodtam ugyanis a saját arc fotóhoz, megőrizve a belém sulykolt tanitást
melyszerint : mindig és minden körülmények között vállald önmagad.
Vállaltam. Aztán amikor büszkén elmeséltem a családi plénum előtt mit csináltam
harsány röhögésben törtek ki.

Ma már én is nevetek saját tudatlanságomon.
De a kép marad továbbra is. Ahányszor ránézek mindig nevetnem kell,
számomra pozitív töltést ad.
A rongy leirása: Iker jegyű vagyok, ikrem mögöttem sötét árnyékként kiséri
végig egész életemet. Minden a kettősség jegyében zajlik. Hol jól, hol nem olyan jól.
Szinek: kedvenc színeim a nap és a föld színei. Mindkettő nekem az élet jelképe.
Forma:az ovális forma régi tipusú képek divatja, talán már nem is divatos.
Igy utalok a fölöttem elmúlt időre.
Technika: az anyagok összeválogatása és egy laza skicc készitése után , ragasztó
fátyol segítségével készült.A hajhoz vékony sré pántokat alkalmaztam kiforditva.
Az arc részét öregitettem magas hőfokon erős nyújtásnak kitéve.
A mimikai ráncok és a szeplők is hímezve vannak.
Majd formára tűzve a három réteget, szélesebb sré csíkkal elszegtem és a hátán
kézzel körbe varrtam. Akasztó közbe iktatásával.
Funkció: a ruhám vállvarrása nincs levarrva igy két kis zseb alakult ki.
apró dolgok tárolására alkalmas.

Biztos hogy nem nyeri el mindenki tettszését.
De ez egy rendhagyó játék volt, ennek szellemében igyekeztem saját elgondolásomat
megvalósítani, nem történik semmi ha használaton kívül marad.
Jót játszottam készítése közben.
Ennyi volt.


MÁS!!! ha egyszer csak sokáig nem jelentkeznék, akkor a gép beadta a kulcsot.
Sajnos igy állunk.

23 megjegyzés:

MARIKA írta...

Nagyon JÓÓÓ lettél !!!

Zsuzsi írta...

Annyira te vagy. Felismertelek volna, komolyan mondom. Ez már művészi.

Ahama írta...

Nagggyon jó! Mivel van szerencsém Téged személyesen ismerni, mondhatom, hogy nagyon élethű lett. Tetszik a haj megoldás. Mondjuk, az apró részletekig kidolgozott babaarcok után ilyesmit is vártam :)

Ahama írta...

Az árnyék ötlete meg zseniális :DDD

Ildi írta...

Szuper! Mostmár élőben is szeretnélek egyszer látni:)

Camea írta...

:o)) ... szuper a kép... és a stílusod is (még mindig)! Celetem! :o)

Abile írta...

Nagyon kedves kis történet a profilodról! :o) Fantasztikusan jó a kép, amit varrtál, az ötletek és a megvalósítás is! :o))

Vacskamati írta...

Valamelyik bloglistán láttam meg a képet- szöveg nélkül is rögtön tudtam, hogy Te vagy! :) Nagyon jó az ötlet, izgalmas megoldásokat használtál- a profilon meg nagyot kacagtam.. :)

zazálea írta...

Nagyon ott van nálam a képed.... remek. Mit remek, szuper!

Zsukka írta...

Zseniális!
A ránc, a haj, az árnyék...!
A sztori a profilodról meg nagyon jóóóóó :o))).

mmama írta...

Köszönöm... köszönöm....
Zsuzsi én nem vagyok művész.

Ahama a Te véleményed nagyon fontos volt nekem.

Ildi biztos akarsz velem találkozni ?
Akkor is ha aznap az "ikertesóm"
van elől? Gondold meg !
És ha még mindig úgy gondolod akkor
a következő babás talira gyere el.

:O O O ))

Bea írta...

Nekem nagyon tetszik, és rögtön felismertelek a profilkép után!:)

Ildi írta...

Hogy ki művész? Lehet, hogy nem tartod magad annak, meg nem is vagy az, de ez a kép - szerintem - igenis művészet. Nem egyszerűen "odanyomtad" magad, hanem adtál valami pluszt, valami egyedit, olyasvalamit a másnak valószínűleg nem jutott volna eszébe.

Kdatta írta...

Nagyon jó!!! A történet meg nagyon aranyos, jót mosolyogtam rajta! :o)) Nagyon gyorsan elkészültél a képpel és már el is küldted. Én nem is tudom, hogy mikor jutok el a postára...
Gratula, nagyon klasssz munka!

F.Gina írta...

Nagyon jót derültem :)) Remekül megoldottad !

ezkriszti írta...

Vigyorgok. Mert már ismerlek. Profilos sztori remek volt. Kép is találó, meg a zsebes megoldás, hogy valamire azért jó is legyen. :-))
Nagy fő hajtás, ahogy dukál. Tetszett az is hogy ide klatty, meg oda klatty és lett is blogod.

Viktória írta...

Hát nem bírom megállni, h ne írjak!
Hát ez nagyon Te vagy, és művészi lett! A szori rém aranyos, legalább mosolyogtam egyet./jól eset/Már nagyon várom, h megint találkozzunk.

bruercsi írta...

Nagyon tetszik! És azért meg külön köszönet, hogy ilyen részletesen megosztottad a miérteket és a technikát. Szeretem olvasni az okfejtéseidet!!! :)

Péter bácsi írta...

Hogy miket ki nem találsz? Igazán szórakoztató. És az árnyék, hát....

Barbi írta...

Rég írtam, tudom. Sajnálom. A kép hihetetlenül jól sikerült! (Nem is olyan hihetetlen, ha tőled van...) :)))

Camea írta...

Hahhóóóó, elhalt a géped? Írni kellene mááááár! Hiányzik! :)
C.

katafolt írta...

Elképesztő vagy !!!

Juhizs írta...

Ez a történet nagyon tetszett - mert, olyan emberi,
és aki saját magán nem tud nevetni, annak sanyarúúúú a sorsa.
A kész munkán fel lehet ismerni Téged!!!